Wpis z mikrobloga

@Z3NX: ogólnie ok :) ale jak się powiększy to widać niedociągnięcia - smooth normali po lewej się wywalił, plastik wygląda bardzo homogenicznie - dodałbym niedoskonałości, każdy plastik ma fakturę lekkiej chropowatości jeżeli to nie gloss. Trochę dziwnie wygląda ta anisotropia na rączce - kierowałeś się jakimiś referencjami/zdjęciami innych?
Poza tymi wyżej to za bardzo nie ma się do czego doczepić, bo jest tego mało :) Ciśnij dalej - udoskonalaj shadery, poćwicz
@Z3NX: ja jestem z frakcji anty-blender, więc technicznie ci nie pomogę - stary dziad ze mnie co od 14 lat siedzi na 3ds maxie :)
Co do smootha - albo bym zwiększył topologię obiektu na tyle, że sama się wygładzi (opensubdiv/turbosmooth), albo kombinował z innym kątem smoothowania :)
@Z3NX: ja trochę spojrzę z użytkowego punktu widzenia (wiem, że to tylko model)
- czy zbiornik na wodę nie jest za mały
- czy nie dobrze by było dodać podziałkę na zbiorniku?
- trochę komora parzenia ma dla mnie dziwny kształt - wydaje się gruba (też pytanie jak mógłby wyglądać proces wkładania filtra)
- godzina powinna wskazywać tą jedyną prawdziwą