Wpis z mikrobloga

Jeżeli zdarza się, że inni kierowcy notorycznie cię wyprzedzają w bardzo agresywny sposób, w miejscach niedozwolonych, na pasach, nawet na osiedlowych uliczkach ale potem już nie pędzą i nie wyprzedzają innych.
.
.
.
Sprawdź na jakim paliwie jeździsz: Jeżeli diesel to znak, że #!$%@? za tobą tak, że nie da się oddychać

#lifehack #ciekawostki #motoryzacja #polskiedrogi #dziendobry
Pobierz SzubiDubiDu - Jeżeli zdarza się, że inni kierowcy notorycznie cię wyprzedzają w bardz...
źródło: comment_16584716889wbkuRY71Tld31FDN4GqTA.jpg
  • 22
jest jeszcze druga, częstsza opcja: ruszasz jak #!$%@? z każdego skrzyżowania i mimo, ze nie potrzebują jechać szybciej, to wolą być z przodu żeby móc ruszać normalnym tempem


@goferek: a na nastepnych swiatlach i tak sie spotkacie wiec warto ruszac jak kubica na zielonym
rzez jakiś czas ruszaj bardzo anemicznie jak niektórzy


@goferek: imho tu bardziej chodzi o płynność i ilość ruszeń, a nie jego szybkość. Jak ruszysz szybciej z pedałem w podzłodzę, to więcej energii w to władujesz.

Pewnie optymalnie jest gdzieś pomiędzy.
@Erus: tylko jaki silnik mógłby być najbardziej ekonomiczny przy permanentnym rozpędzaniu auta, zamiast osiągnięcia prędkości przelotowej i jedynie jej podtrzymywaniu?
@goferek: ale mi nie chodzi o permanentne przyśpieszanie, a o szybkość z jaką dochodzisz do prędkości przelotowej. W sensie, że w bieda aucie miejskim 0.9l optymalne przyśpieszenie do 60 będzie znacznie wolniejsze niż w 20-letniej klasie premium
@Erus: ale zasadniczo każdym autem da się sprawnie rozpędzić do 50 km/h. I tym bardziej, że zazwyczaj takie anemiczne ruszanie wcale nie jest w wykonaniu kierowców tico w gazie, tylko znacznie mocniejszych aut.