Aktywne Wpisy
Roger_Casement +282
Logika Lewicy: ludziom walczącym w 1920 roku z rosyjskimi komunistami czy w 1939 roku z niemieckimi nazistami oraz znowu z rosyjskimi komuchami, nie należy się szacunek, bo w przeciwieństwie do tychże okupantów, nie wprowadzali w naszym kraju swobodnej aborcji xD
https://twitter.com/kreciktoja/status/1764886534396739846
#bekazlewactwa #lewackalogika #polska #4konserwy #konfederacja #wojna #historia #polityka
https://twitter.com/kreciktoja/status/1764886534396739846
#bekazlewactwa #lewackalogika #polska #4konserwy #konfederacja #wojna #historia #polityka
rales +303
tag do obserwowania --> #sredniasondazysejm
LUTY 2024
1. Koalicja Obywatelska - 31,2% - 161 mandatów (⬆ 1,8%)
2. Prawo i Sprawiedliwość - 28,9% - 166 mandatów (⬇ 1,3%)
3. Trzecia Droga - 14,7% - 71 mandatów (⬇ 0,8%)
4. Konfederacja - 9% - 38 mandatów (⬆ 1,2%)
5. Lewica - 8% - 24 mandaty (⬇ 1,1%)
PiS po raz pierwszy od 9 LAT traci pozycję lidera
LUTY 2024
1. Koalicja Obywatelska - 31,2% - 161 mandatów (⬆ 1,8%)
2. Prawo i Sprawiedliwość - 28,9% - 166 mandatów (⬇ 1,3%)
3. Trzecia Droga - 14,7% - 71 mandatów (⬇ 0,8%)
4. Konfederacja - 9% - 38 mandatów (⬆ 1,2%)
5. Lewica - 8% - 24 mandaty (⬇ 1,1%)
PiS po raz pierwszy od 9 LAT traci pozycję lidera
Chciałbym już teraz kupić pod tym kątem kask i używać go na jazdach na kursie. Czy dobrze myślę, że najlepszy byłby jak najbardziej zabudowany kask otwarty? Na co powinienem zwrócić uwagę? Może ktoś z Was robił takiego tripa i ma pod tym kątem jakieś doświadczenia? Kaski integralne chyba mogą później nie zmieścić się w schowku, w Azji może być też na nie za ciepło, prędkości też nie są tam zawrotne. Otwarte na chłopski rozum wydają mi się lepszym wyborem, ale może jednak z jakiegoś powodu powinienem ich unikać?
#motocykle #motocykle125 #skutery #azja #wietnam #laos #tajlandia #kambodza #kierowca #roadtrip #podroze #pytanie #pytaniedoeksperta
@snowak:
Co do kasku, to jeździłem przez 8 lat w kasku typu JET. Ryj mam, zęby mam, przy większości zdarzeń głowa nie dotyka ziemi, a przy dwóch czy trzech jak dotknęła, to tyłem lub bokiem. Tylko na tym nie bazuj. Kupiłem w zeszłym roku szczękowca Schuberta C3 Pro i jestem zadowolony. Może bardziej klaustrofobicznie i powietrza mniej, więc
Przy 125 nie ma co szaleć, nie będziesz raczej rozwijał niewiadomo jakich prędkości. Duża część ludzi w krajach co wymieniałeś jeździ w ogóle bez kasku, a jak go mają to tylko
Musisz także przygotować się na to że, ktoś może ci zajechać drogi
@kotbehemoth: większej głupoty dziś już nie przeczytam
Choć niestety nie mam żadnych badań pod ręką. Ale jak coś znajdę to podrzucę.
https://www.bmj.com/rapid-response/2011/10/31/risk-taking-behaviors-suv-drivers
M.in. tu masz to opisane:
https://en.wikipedia.org/wiki/Risk_compensation
Przyznaję - nie mam nic szczegółowego odnośnie motocykli. Ale są badania które potwierdzają, ze posiadanie zabezpieczeń wpływa na podejmowanie większego ryzyka:
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0956797615620784
Ale znalazłem też badania które mówią, że nie ma to wpływu. Niemniej hipotezy, a nawet
@kotbehemoth: czyli nadal są to tylko twoje fantazje.
XDDD widzę że już zjechałeś nisko
czyli jednak nie muszę nigdzie jechać z kwiatami, no, tak czułem.
@bocznica: jak widzisz w linkach nie tylko moje
Do ciebie mi wciąż daleko!
Czy na tym kończą się twoje umiejętności argumentacji?
„Supersport motorcycles have driver death rates about 4 times as high as that of cruisers and standards (Teoh & Campbell, 2010). These bikes are built on racing platforms, and their combination of light weight and high-horsepower engines means many models can quickly reach speeds of more than 160 miles per hour, which encourages risky behavior.”