Wpis z mikrobloga

Bjorn tłumaczy pewien element wyposażenia z którego często właściciele BMW nie zdają sobie sprawy. Nigdy nie miałem BMW ale znajomy jak kupił to zrozumiał dlaczego ten element nie jest wykorzystywany, ponieważ działa on troche inaczej niż we wszystkich innych samochodach:
https://youtu.be/XTuevL6HD08?t=630

In a normal car, you turn off the left signal by moving the stalk upwards to the neutral position. But in a BMW, the stalk is already in the neutral position. So your left signal is on, you push the stalk upwards to turn off the signal, and — guess what? — now the right turn signal is on


#bmw
  • 2
@zibizz1 Astry mają też taki #!$%@? pomysł na migacze i parę innych aut.
W E90 i podobnych zrobili jakieś głupoty jak ta dźwignia i osobna dźwignia do tempomatu...
Wczesniej w E46 i później jest normalnie.
@kipowrot: Jakby co to w Tesli jest podobnie czyli dźwigienka zawsze jest w neutralnej pozycji. Nie odstrzela bo robi to od razu a kierunkowskaz wyłącza się sam później. Różnica taka że w Tesli ruszenie jej w którakolwiek stronę wyłączą kierunkowskaz a w BMW żeby wyłączyć trzeba w ta sama stronę co włączyć jak ruszymy w przeciwna to miga nam drugi i ta nie intuicyjność powoduje że kierowcy BMW unikają tego