Aktywne Wpisy

Mireczki plusować, bo jak nie to wjecie co bendzie, zara Amerykę tu zrobię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#heheszki #pdk #humorobrazkowy #usa #glupiewykopowezabawy
#heheszki #pdk #humorobrazkowy #usa #glupiewykopowezabawy
źródło: IMG_1330
Pobierz
Badajcie swoje pierożki, Mirabelle. Wykonałam badanie na HPV w ramach programu profilaktyki raka szyjki macicy i wyszły mi zmiany.
Żadnych nieprawidłowych wyników cytologii w historii, lvl32, 2 porody, regularne miesiączki, żadnych niepokojących objawów. Wyszedł wirus HPV (nie wiadomo jaki szczep, poza tym, że nie 16 i 18, czyli tych najbardziej onkogennych nie mam) i dysplazja (CIN1). Za niecały miesiąc kolposkopia i dowiem się więcej.
Więc, jak już napisałam na wstępie, badajcie pierożki.
Żadnych nieprawidłowych wyników cytologii w historii, lvl32, 2 porody, regularne miesiączki, żadnych niepokojących objawów. Wyszedł wirus HPV (nie wiadomo jaki szczep, poza tym, że nie 16 i 18, czyli tych najbardziej onkogennych nie mam) i dysplazja (CIN1). Za niecały miesiąc kolposkopia i dowiem się więcej.
Więc, jak już napisałam na wstępie, badajcie pierożki.





A gdyby tak zamiast kazać kierowcom uważnie się rozglądać, czy mogącego nadjechać w każdej chwili pociągu nie widzą, tudzież wciąż utrzymywać (nawet na niewielkich przejazdach) zaniedbane "biorobotyczne" punkty dozorowania...
...postawić na stawianie na masową skalę "kolejowego układu automatycznego alarmowania":
• Rozwiązanie składałoby się z 5 umieszczonych w szynach kolejowych Linii Układów Czujników Nacisku, dostosowanych pod odpowiednio wielotonowe osie+jednostka sterująca+jednostka zasilająca wraz z akumulatorem;
• Po obu stronach od skrzyżowania z ruchem kołowym byłyby w pewnej określonej odległości umieszczone od siebie dwie "linie czujników" [2×2], które również byłyby od siebie oddalone o pewną znaną stałą odległość;
• Nadjeżdżający tabor kolejowy powodowałby uruchomienie najpierw jednej, a potem drugiej linii...
○ ...czemu towarzyszyłaby określona zwłoka czasowa pozwalająca ustalić prędkość przemieszczania się składu;
○ po uruchomieniu drugiej linii następowałoby odliczanie czasu do opuszczenia szlabanów przy skrzyżowaniu z drogą kołową;
○ poniżej pewnej "minimalnej zwłoki" opuszczanie szlabanów i uruchomienie sygnalizacji odbywałoby się niezwłocznie (gdyż skład poruszałby się zbyt szybko);
• W pobliżu drogi kołowej byłby umieszczony 5. Układ "linii kasującej", który po opuszczeniu szlabanu dla ruchu kołowego, z powodu wykrycia przejazdu pociągu z jednej lub drugiej strony - wykrywałby nacisk przejeżdżającego taboru - i to, kiedy powyżej ustalonego czasu nie wykryto już nacisku
○ mogłoby też to być określane z pozostałych 4 linii czujników, gdzie w tym przypadku zwłoka czasowa z "początkowego przejazdu" między 1. a 2. lub 3. a 4. Linią - przekładałby się na czas rozpoczęcia podnoszenia szlabanów - po ustaniu nacisku na 1./2. × 3./4. Linii powyżej iluś sekund;
○ ...a to z kolei powodowałoby zakończenie całego (względnie prostego (ʘ‿ʘ) cyklu ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ── nadjeżdżanie-opuszczanie-odciskanie-podnoszenie szlabanu. 乁(⫑ᴥ⫒)ㄏ
#pomysl #rozkminy #kolej #technika #technologia #takietam
źródło: comment_1656628740O8o8HGveeqDvlXMkgeMxth.jpg
PobierzAle ja to przedstawiłem tak, aby to "spełniało swoje podstawowe założenia w każdych warunkach"
To tak po kolei i w dużym skrócie:
1. Zamiast nacisku aktualnie stosuje się liczniki osi, które posiadają w swojej budowie dwie cewki- po to żeby określić od której strony jedzie pociąg.
2. Prędkość pociągu na przejeździe najczęściej określają: wskaźniki(takie ograniczenia prędkości), semafory(jeśli jest to na stacji), rozkazy pisemne lub tarcze ostrzegania przejazdowego dla samoczynnych sygnalizacji przejazdowych- czyli tutaj rozpatrujemy ten przypadek.
Tarcza powinna być ustawiona w odpowiedniej odległości by