Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem programistą samoukiem w #python z półtorarocznym doświadczeniem. Zarabiam 9k brutto w Warszawie. Zacząłem się rozglądać za nową pracą i zainteresowanie jest, myślę że uda się jakieś 12k brutto wyhaczyć.
Natomiast, zastanawiam się nad zmianą technologii, bo hmm, pisząc większe serwisy widzę że python za dużo wybacza, w dodatku których spotkałem w pythononie... zdarza się że są mało ambitni, chyba jednak ten język ma za niski próg wejścia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zacząłem się uczyć Javy ale po dwóch dniach się zniechęciłem, jednak brzydka ta składnia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Teraz myślę nad C#, zaraz zamawiam książki.

Co sądzicie, czy uda się po miesiącu nauki znaleźć pracę jako junior C# z pensją też na poziomie 9k?
Czy lepiej się w to nie pakować i rozwijać dalej w pythonie?

#programowanie #dotnet

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62b5d83924d4ee4ccf489a3c
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 12
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Po tym jak poznałem pythona to zaczęły mnie wkurzać inne języki z ich niepotrzebnymi średnikami i klamrami. Teraz siedzę w C# i "schludnie, choć nasrane". Jak widzę "out var xxx" i CamelCase to mam ochotę trzasnąć w monitor. Może system paczek w pythonie jest kijowy, ale jest. Do każdej czynności jest "one obvious way to do it" i bogata biblioteka standardowa, a w C# mam wrażenie, że trzeba wpisać
  • Odpowiedz
@fat_american_kid: Kolego, to nie takie proste. Instagram uzywa wlasnego dialektu Pythona o nazwie Cinder (z wieloma optymalizacjami napisanymi w C). Podobnie ma sie sprawa w Facebooku, tylko tam wybrali PHP, ktory pozniej musiei przerabiac na cos znosnego.