Wpis z mikrobloga

Paradoks życia kierowcy ciężarowki. Wymagany natychmiastowy odpoczynek przy 29st :)


@boboszko30: A tak z ciekawosci to o co chodzi? Pytam bo nie wiem.

To jest jakies info ze czas Ci sie zkonczyl i zgodnie z tacho musisz sie zatrzymac?

W sluzbowym kiedys kumplowi wywalilo info "czas na przerwe" i ikonka kawy. O jak sie zbulwersowal :PP

"no auto mi nie bedzie mowic kiedy mam sie kawy napic" :PP

I najlepsze jest
@gorzki99 dokladnie chodzi o tacho. Muszę odebrać odpoczynek dzienny bo konczył mi się czas jazdy. Stanełem w Niemczech przy autostradzie A3 o godzinie 15.30 na "zawalonym już parkingu" do tego temperatura nie umila odpoczynku :) pocieszeniem dla mnie jest to że o pólnocy ma być 20 st to może się kabina schłodzi :)
dokladnie chodzi o tacho. Muszę odebrać odpoczynek dzienny bo konczył mi się czas jazdy.


@boboszko30: Imho to jeden z glupszych przepisow. Ale ja nie z branzy to moze mnie wyjasnisz.

No bo wezmy sytuacje:

Jedziez na prom. Planujesz trase i robisz sobie bufor 1,5? 2?h

A tu po drodze lipa i wypadek czy cokolwiek. Zanim usuna, zanim pojedziesz mijaja 3h.

100km przed promem dostajesz info od tacho ze "czas na przerwe".
@gorzki99 akurat z promów nie korzystam to się nie wypowiem. Ale to fakt gdyby nie tacho to kierowca robiłby trasę Polska-Chiny w 2 godziny ;) to jest wg mnie coś dobrego bo jednak zmusza kierowcę do odpoczynku, tyle że ja jeżdzę głównie w Niemczech a jest to najwiekszy kraj tranzytowy w Europie i cięzko z tymi parkingami.
akurat z promów nie korzystam to się nie wypowiem.


@boboszko30: Ale nie musisz korzystac zeby sie ustosunkowac :P

Dosc jasno chyba napisalem o co mi chodzi. Jezdzisz duzo wiec mozesz potwiedzic/zaprzeczyc ze nawet biorac sobie bufor 1-2h i tak mozesz nie dojecac przed tacho bo sytuacja na drodze bedzie lipna.

Podpowiedz: promy nie maja takiego rozkladu jak autobusy. Tak ze 2 na dzien to norma :P

to jest wg mnie coś