Wpis z mikrobloga

Jak to się stało, że nikt jeszcze nie wrzucił płaczu Russella po dzisiejszych treningach?

After the Silver Arrows duo finished only seventh and 12th in FP2, Russell said: "It was a tricky day and clearly we weren't as competitive as we'd have liked to be.

"It's a tricky track to get the tyres switched on and in the right window. You saw a number of other drivers set their fastest times right at the end of a run, whereas Ferrari and Red Bull seem able to just turn it on.

"At the moment, they have an inherently quicker car than us and we're doing everything we can to catch up.

"If we're on top of the tyres we're definitely not going to be able to fully close that gap. They're just too far ahead.

"That's probably 50 per cent of our issue. The rest is just the lack of performance we have at the moment."

Grand Prix Drivers' Associaton director Russell continued his complaints, adding: "Now with the cars are running so close to the ground, in the high-speed corners the cars are fully bottoming out and it's the same for everybody. It's really not comfortable to drive.

"I don't know what the future holds for this era of cars but I can't see us running like this for the next four years so, for all of us, conversations will be needed as we're all in the same boat."

https://www.gpfans.com/en/f1-news/84546/george-russell-warning-f1-porpoising/

Russell, ciężko zdziwiony, że jednak nic wygra, wzywa do zmian. Po ośmiu latach totalnej dominacji mercedesa to dziś potrzebne są zmiany bo Ferrari i RB są poza zasięgiem. Just build a better car, Mercedes.

#f1
@chianski: właśnie nie jest. Kącik muzyczny czy kulinarny spoko bo otagowane ale na ogół 90% to memy z dank, ewentualnie rodzime perełki z Kubicą, no ile można.
Tyle ciekawych rzeczy się dzieje w F1 ale tutaj o tym nie pogadasz.

@klepacz: no niestety dokładnie tak jest. polski reddit, lol
@snieznykoczkodan: O tym że porpoising może przynieść poważne konsekwencje zdrowotne, to już Russell alarmował jakiś czas temu i niekoniecznie jest to związane z prywatnym interesem czy frustracją, bo Mercedes akurat bouncuje najbardziej, ale jednak wynika ze świadomości problemu. W sumie to jest ciekawe, zbieg okoliczności : ) bo mi jakiś czas temu wpadł do rąk, z mojego zbioru, archiwalny numer sprzed paru lat, polskiej edycji "Scientific Amercian", w którym jest właśnie
@Misticmac: ciekawe jest to, że spodziewali się trochę innego obrotu spraw. Poprawki, powrót do czołówki, to jeszcze nie jest stracony sezon a tu gówno. Może być im ciężko nadrobić i prześcignąć czołówkę, to dla nich nowa sytuacja. Całkiem fajna bo nic tak nie cieszy jak przegrana merca z ich kulturą korporacyjną.

@koralowiecc: zasadniczo tak ale założę się, że Russellowi by to nie przeszkadzało gdyby regularnie walczył o zwycięstwa. Raczej widzę
@GeneralLedger: pożyjemy, zobaczymy. Pewnie, może być i tak, to wielki i bogaty zespół i sam początek po wielkiej rewolucji. Chociaż ostatnie poprawki miały być właśnie tym, co zbliży ich do Ferrari i RB i chyba średnio wyszło. Ciężko jest gonić ruchomy cel, ich przeciwnicy robili to od 2014.