Aktywne Wpisy
CandyToy +698
Najlepsze akcje wychodzą na spontanie…
Wczoraj miałem stłuczkę z #p0lka w roli głównej.
Wymusiła mi pierwszeństwo. Po stłuczce niemalże mnie prosiła, aby nie dzwonić na policję. Stwierdziła, że jej chłopak przywiezie gotówkę, ponieważ płacą wysokie AC i dla niej byłoby to korzystniejsze.
W sumie mi to pasowało, ponieważ bez policji nie zostałaby nigdzie odnotowana szkoda pojazdu, a dla nowego właściciela pokazałbym tylko zdjęcia małej szkody. Auto pozostałoby z czystą historią w systemie.
Wczoraj miałem stłuczkę z #p0lka w roli głównej.
Wymusiła mi pierwszeństwo. Po stłuczce niemalże mnie prosiła, aby nie dzwonić na policję. Stwierdziła, że jej chłopak przywiezie gotówkę, ponieważ płacą wysokie AC i dla niej byłoby to korzystniejsze.
W sumie mi to pasowało, ponieważ bez policji nie zostałaby nigdzie odnotowana szkoda pojazdu, a dla nowego właściciela pokazałbym tylko zdjęcia małej szkody. Auto pozostałoby z czystą historią w systemie.
Veillo +30
Wy serio się tak męczycie z blokowaniem reklam? XD premium kosztuje 23zł, to jest mniej niż zestaw w maku i problem solved
#youtube
#youtube
Dotyczy forda fusion w wersji amerykanskiej (eu mondeo mk5)
1. Czy skrzynie w przedliftach (dzwignia) i poliftach (pokrętło) to te same skrzynie z innym selektrem czy czyms sie roznia?
2. Auto ma dziwne losowe skoki napiecia nawet do 17v, alternator regenerowany, regulator napiecia wymieniany, caly alternator podmieniany na inny uzywany. Bez efektow. Gdzie szukać przyczyny?
3. Dziwne wycie na pierwszych biegach przy ciśnieciu na max obroty to normalnka w przedliftowym 2.0 ecoboost? Na kilku filmach na yt tez to slyszalem.
@Quest: W przedliftach masz 6f35 w benzynie (hydrokinetyk) i DCT451 w ON (powershift).
W poliftach gdzie jest pokrętło masz tzw A8 (hydrokinetyk 8 biegowy, nowej generacji).
jezeli caly alternator byl zmieniany, to mozna jeszcze szukac problemu w innym miejscu?
@Quest: Pytasz o Amerykański lift z bodajże 2015 roku (co dodali listwe między światłami z tyłu) czy ten globalny z 2018 roku?
ad3. chodzi o dźwięk silnika?
@Quest: Specem od prądu nie jestem poszukaj/zapytaj tutaj: https://forum.fordclubpolska.org/
@Quest: JAk gdzieś masa się urywa, to napięcie może skakać. Kwestia gdzie je mierzysz, bo na samym altenatorze może być faktycznie wysokie, ale na baterii zapewne nie podskoczy powyżej 14.5V
tutaj moze to troche lepiej slychac
https://www.youtube.com/watch?v=Jv7HwmTfZ8w
* włącz zapon bez uruchamiania silnika
* naciśnij przycisk TYLNEGO światła przeciwmgłowego 10 razy, On > Off > On > Off > On > Off > On > Off > On > Off.
* naciśnij przycisk świateł awaryjnych 10 razy
* wyłącz zapłon i ponownie włącz bez uruchamiania silnika.
* ikona akumulatora powinna się zaświecić i błysnąć 3 razy - jeśli
instrukcja na rynek USA
Get in vehicle, close doors
Turn on ignition (but don't start)
Wait for battery light to come up
Flash brights 5 times
Press and release brake 3 times
Battery symbol on dashboard should flash after 5-10 seconds
jak masz forda warto kupić kabelek do forscana
https://allegro.pl/oferta/interfejs-ucds-pro-1-27-full-ford-12098494210