Wpis z mikrobloga

Elo Mirasy i Mirabelkisy

Temat jest #mechanikasamochodowa #elektrykasamochodowa C4GP (Citroen C4 Grand Picasso) 1.6 VTi 130 kunia, pali bezpiecznik pompy, pompa zjada 12A, kiedy powinna chcieć około 6A...

Potrzebne info o ECU: który pin do czego
Potrzebny diagram: od ECU i BSM do pompy.

Co już ustaliłem:
5261 idzie od BSM do pompy, ale nie całkiem, bo łączy się z 10481, który kończy się na ECU. Rezystancja w ECU między zasilaniem pompy a masą jest 9.0 ohm. Po co idzie do ECU, tego próbuję się dowiedzieć. Może ECU i dlatego przeciąża bezpiecznik.
  • 1
  • Odpowiedz
Po co idzie do ECU, tego próbuję się dowiedzieć.


@hatecraft: Teraz wiele pomp ma zmienną wydajność i ECU reguluje ciśnienie paliwa przez zmianę wydajności pompy. Kiedyś pompa pracowało cały czas na 100 a mechaniczny zwór regulacji ciśnienia upuszczał paliwo aby ciśnienie było stałe.
  • Odpowiedz