Aktywne Wpisy

zonobijca +36
Ciekawe czy chłopaki mają taką silną psychę, żeby chodzić tak z dzieckiem po ulicach polskich miast, a nie tylko wrzucać rage baity na twitterka z fotką pleców na jakimś odludziu i bohatersko odszczekiwać każdemu "twoja stara", "chyba ty", "pewnie masz małego" itd.
https://x.com/pjotrowicz/status/1813888616306815305?t=I3jBrwc3WeCQ27t3PbtoYg&s=19
#bekazlewactwa #bekazlgbt #bekazpodludzi
https://x.com/pjotrowicz/status/1813888616306815305?t=I3jBrwc3WeCQ27t3PbtoYg&s=19
#bekazlewactwa #bekazlgbt #bekazpodludzi
źródło: Screenshot_20240720_090654_X
Pobierz
pieknylowca +157





Temat jest #mechanikasamochodowa #elektrykasamochodowa C4GP (Citroen C4 Grand Picasso) 1.6 VTi 130 kunia, pali bezpiecznik pompy, pompa zjada 12A, kiedy powinna chcieć około 6A...
Potrzebne info o ECU: który pin do czego
Potrzebny diagram: od ECU i BSM do pompy.
Co już ustaliłem:
5261 idzie od BSM do pompy, ale nie całkiem, bo łączy się z 10481, który kończy się na ECU. Rezystancja w ECU między zasilaniem pompy a masą jest 9.0 ohm. Po co idzie do ECU, tego próbuję się dowiedzieć. Może ECU i dlatego przeciąża bezpiecznik.
@hatecraft: Teraz wiele pomp ma zmienną wydajność i ECU reguluje ciśnienie paliwa przez zmianę wydajności pompy. Kiedyś pompa pracowało cały czas na 100 a mechaniczny zwór regulacji ciśnienia upuszczał paliwo aby ciśnienie było stałe.