Wpis z mikrobloga

@Pszesmiewca: W sumie to będzie mój pierwszy smartwach i jestem raczej zielony w temacie co można takim zegarkiem robić. Czy na takim zegarku można normalnie instalować aplikacje na jakieś dedykowane treningi? Interesuje mnie np trening pod wspinaczkę. Jestem bardzo aktywnym człowiekiem i czytałem że dla sportowych maniaków prędzej czy później robi najlepszy sprzęt.

Inna sprawa jak działa odbieranie połączeń na zegarku? Mogę zostawić telefon w domu i na bieganiu odebrać połączenie?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@fajq: po pierwsze to nie jest smart watch. Tylko zegarek sportowy z funkcjami smart i to okrojonymi funkcjami smart.. Musisz mieć telefon w zasięgu żeby działały jakieś powiadomienia z telefonu czy informacje o połączeniu. (nie musi być w zasięgu przy płaceniu) Możesz odebrać lub odrzucić połączenie, ale musisz i tak rozmawiać przez telefon. Jak telefon będzie w zasięgu bluetooth to go znajdziesz np jak położysz gdzieś w domu.

Mechanizm płatności działa
Pszesmiewca - @fajq: po pierwsze to nie jest smart watch. Tylko zegarek sportowy z fu...

źródło: comment_1653509724m3tSQvfF7Mussil2NdxyS1.jpg

Pobierz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@fajq: ściągnij sobie connect IQ i zobacz jakie tam są "aplikacje" potem porównaj sobie ilość aplikacji tarcz na normalnego smart watch typu samsung czy inny huawei albo Apple watch. wtedy zrozumiesz różnice.
W sumie to będzie mój pierwszy smartwach i jestem raczej zielony w temacie co można takim zegarkiem robić. Czy na takim zegarku można normalnie instalować aplikacje na jakieś dedykowane treningi? Interesuje mnie np trening pod wspinaczkę. Jestem bardzo aktywnym człowiekiem i czytałem że dla sportowych maniaków prędzej czy później robi najlepszy sprzęt.


@fajq: Idź do autoryzowanego punktu to Ci pokażą i doradzą. Mam venu kupione po taniości i wiem, że kolejnego