Wpis z mikrobloga

@Aetemi: nie wiem jak teraz z cenami, bo motocykle strasznie poszły do góry. Ja teraz za swój mógłbym spokojnie wziąć kilka tys. więcej niż jak go kupowałem 6 lat temu
@Aetemi: To do tego co wymieniłeś, popatrz dodatkowo na FZ6/FZ6N, Z750/Z750S, CBR 600 F4i - najwygodniejszy ze sportów w tym zakresie cenowym, z powodzeniem ludzie jeżdżą tym na daily w sezonie.
@Rabissimo:

sześćseta Cię nie przerośnie na dzień dobry?


Słyszałem to pytanie od kilku osób zanim zacząłem kurs. Te same osoby mówiły kup sobie 125 pojeździj i dopiero idź na coś większego. Cieszę się że nie posłuchałem bo tylko bym się zraził i zakończył przygodę z 2 kółkami. Nikt nie każe od razu #!$%@?ć 200 km/h ale na normalnym moto wrażenie jest całkiem inne niż na jakiejś pierdziawce. Nawet przy wolnej jeździe.
@Stragan: Nie nie, ja nie twierdzę, że to coś złego startować z 600, zamiast wymieniać w nieskończoność zadałem to pytanie pod kątem uściślenia preferencji. Ja też w tym roku będę robił A i będę się czaił na Ducati Monster 696 albo na R6 RJ11, jeszcze nie zdecydowałem czy golas czy sport.
@Aetemi: kolega dobrze przygotowany. to życzę przyjemności z jazdy.

jeśli dasz radę się powstrzymać przed #!$%@? to polecam Suzuki SV650, Kawasaki ER6, Yamaha FZ600, Honda CBR 600 F4i (chociaż to nie naked, to najwygodniejszy prawie-sport w tej cenie).

ps. Nowszy i tańszy Gladius to też praktycznie SV, można tanio kupić.