Wpis z mikrobloga

#f1 filmik jak pan kierowca Alonso (40l) zmienia ustawienia bolidu podczas quali. Potrafi zmienić balans hamulców podczas potrójnego zakrętu.

Niestety ale kubika jedną ręką nie da rady tego zrobić. I to są te detale. Bolidy od 2010 rozwinęły się w stronę elektroniki, a pan kierowca kubika został w tyle, dzięki ronde do andoria( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz iredbox - #f1 filmik jak pan kierowca Alonso (40l) zmienia ustawienia bolidu podczas ...
źródło: comment_1652865185J36ybr5ERMb4wJGK2EeHZk.jpg
  • 13
@iredbox: Gdyby chciał to by poprosił o ustawienie odpowiednich guzików i by to kciukiem robił prowadząc jedną ręką. W Patowilliamsie, mimo nierównych bolidów z gorszymi częściami i niedostosowaną kierownicą pod swoje potrzeby jakoś sobie radził względem Georga a nawet wygrał w klasyfikacji końcowej. Czy 2019 rok jakoś się różnił jeżeli chodzi o kierownice? Nie, np. taka kierownica Williamsa od lat się praktycznie nie zmienia.
Gentleman_Adrian - @iredbox: Gdyby chciał to by poprosił o ustawienie odpowiednich gu...
Czy 2019 rok jakoś się różnił jeżeli chodzi o kierownice? Nie, np. taka kierownica Williamsa od lat się praktycznie nie zmienia.


@Gentleman_Adrian: kierownica sie nie zmienia ale obejrzyj filmik ile jest przycisków po dwoch stonach kiero. Gdy liczą sie setne sekundy (mowi o kwalach bo wyscig to co innego) to słabo przekładac reke na drugą strone i grzebać.
Wątpie aby jakikolwiek zespół chciał przearbiac kierownice pod jednego kierowcę, a i upchniecie
@iredbox: W Alfie nie było problemów mimo ze Robert w 2020 był tylko kierowcą testowym i nawet nie jechał w wyścigu. Dostał kierownicę na testy z początkiem sezonu, pojechał również wyścig i radził sobie bez problemu w bojowych warunkach Zadvoort czy w sprincie kwalifikacyjnym na Monzie gdzie w ustawieniach trzeba było stale grzebać.
Pobierz Gentleman_Adrian - @iredbox: W Alfie nie było problemów mimo ze Robert w 2020 był tyl...
źródło: comment_1652867087fo1VjPryq4xgGPUkIT3koj.jpg
@iredbox: Jak niby żaden zespół nie chciałby przerabiać kierownicy pod jednego kierowcę, jeśli dla każdego jest wykonywana indywidualnie? Uchwyty np. są wykonywane z odlewu kształtu dłoni kierowcy i raczej nikt nie zwolni drugiego kierowcy bo ma ręce większe niż lider, tylko zrobią mu drugą. Sama pozycja zmiana umiejscowienia przycisków czy inne poprawki też nie są dużym problemem. Hamilton kiedy przestawił sobie balans hamulców w tamtym roku dostał zabezpieczenie przycisku już na
a masz taki sam wykres żeby porównać Alonso z Kubica czy twoje wywody podparte są niezawodnym chłopskim rozumem bo he he renka?


@KopecyFan: chłop nie ma szans na f1, pogódź sie z tym.
@Laktoza2137: williams 4 razy zmieniał ustawienia przycisków gekonowi a jednorękiemu raz i jeszcze nie tak jak chciał do tego nadal pod renke wyprofilowane miał z taśmy xd Ale w normalnych zespołach tak jak piszesz

@iredbox: wystarczy zobaczyć ile trzeba naklikać aby włączyć procedurę startu aby pewne rzeczy zrozumieć. Renka gargamel naprzykład obsługuje sprzęgło a ze startami problemu nie miał. Do tego większość kierowców używa głównie jednej ręki do zmiany ustawień,
Rosberga jedną z cech charakterystycznych było, że zmieniał ustawienia na wejsciu w czasie i wyjsciu z zakretu


@Raa_V: Bardzo częsta taktyka w simracingu. Aż mnie zaciekawiłeś i przejrze onboardy czy aktualni kierowcy też tak robią. Strzelam że nie bo technologia poszła do przodu i pewnie nie ma takiej potrzeby