Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mireczki, jak rozwiązać problem ze spamem na służbowej skrzynce e-mailowej?

Chodzi o to, że dziennie na naszego e-maila sklepowego trafia 100 e-maili od różnych firm zajmujących się SEO czy prowadzeniem facebooka - istna plaga. Nie interesują nas te tematy. Co chwila oznaczam te wiadomości jako spam, ale mimo to przychodzą wiadomości od nowych firm z nowych adresów itd.

Serwer poczty postawiony na hostingu w nazwa.pl, klient poczty to thunderbird. Wcześniej dodawałem spamerskie adresy e-mail do czarnej listy na hostingu, ale jest to syzyfowa praca.

Jak mogę to rozwiązać?

#pytanie #email #nazwapl #webdev
  • 8
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@MarianoaItaliano:

mogę tak ustawić filtrowanie w thunderbirdzie, jednak nie rozwiązuje to źródła problemu.

Czy jestem w stanie w łatwy sposób zwiększyć stopień odrzucania wiadomości przez serwer? tzn. hosting domyślnie sprawdza czy wiadomość jest spamem przed doręczeniem, może warto zwiększyć poziom odrzucania wiadomości?

Albo może jest jeszcze inny sposób o którym nie wiem?
Czy jestem w stanie w łatwy sposób zwiększyć stopień odrzucania wiadomości przez serwer?


@Marcinox: Oj, aż tak zaawansowanej wiedzy w IT to nie mam, u mnie poradziłem sobie w ten sposób co opisałem i póki co się sprawdza, raz na tydzień sprawdzam ten folder żeby zobaczyć czy nic ważnego nie przyszło przypadkiem tam a tak opróżniam całkowicie i spokój. Przynajmniej w głównej skrzynce jest porządek.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@odysjestem:

Różnie, czasem zdarzają się pajeety, ale głównie są to polskie firmy ze stronami typu top10seo, twojaagencjaseo, ekspertseo itd. Tak jak mówiłem, istna plaga
@Marcinox: też coś takiego dostaję. O ile spam w htmlu jest jeszcze jakoś do wyłapania, o tyle wiele mejli to zwykły tekst z losowym nadawcą, nową domeną i totalnie nieofertową treścią w stylu Proszę o kontakt, Prowadzenie facebooka, czy SEO/SEM i nie łapie się to w żadne filtry (SpamAssasin daje temu 1 na 5 punktów).