Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mam im znowu wysłać czy cierpliwie czekać aż to załatają?


@Mistborn:wyslales telefon z uszkodzonym wyswietlaczem, ale dzialajacym aparatem, dostales telefon z dzialajacym wyswietlaczem ale niedzialajacym aparatem.

No to chyba usluga gwarancyjna nie zostala prawidlowo wykonana.

Na hot fixa, poprawke, obejscie problemu z miui mozesz czekac i pol roku, bo xiaomi to jest gowno jesli chodzi o soft i developerke.
  • Odpowiedz
@Mistborn: poczytaj o rekojmi i dlaczego jest korzystniejsza. Natomiast nie wiem czy jesli urzadzenie bylo raz na gwarancji, czy mozna skorzystac z prawa rekojmi.
Serio doksztalc sie w temacie i cisnij do sprzedawcy, nie dajac sie przy okazji zbyc kierownikiem, problemami, niechecia i odwlekaniem. Sprzedawcy posuna sie do wszystkiego by klienta spuscic na drzewo z tym tematem, bo wtedy na nich sa ustawowo nalozone obowiazki.
  • Odpowiedz
@Szynk44: @PurpleHaze: Napisałem do sprzedawcy, że serwis nie dokonał naprawy tylko wymienił na inny popsuty szmelc bo sprawdziłem IMEI i SN i żądam zwrotu kasy - zgodzili się bez komplikacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: Pewnie nie, znam działanie takich masowych serwisów na przykładzie DELLa i ASUSa - dostają produkt i robią testy, a nikt nie czyta usterki, a wiadomo, że test nie wyłapie wszystkiego i potem taki szmelc dostaje ktoś inny
  • Odpowiedz