Wpis z mikrobloga

Tak sytuacja. Zamówiłem drobnicę na Shopee, sim z nr telefonu zniszczyłem i wyrzuciłem(to była karta z Orange Flex z 3 darmowymi miesiącami, dalej nie chciałem tego ciągnąć), prawdopodobnie pomyliłem się w adresie maila. Skutek: brak kodu odbioru tak na sms jak i na maila, paczka czeka na odbiór w paczkomacie. Można jeszcze to jeszcze jakoś uratować? Jeśli zaznaczę "Odebrano" to przynajmniej sprzedawca kasę dostanie?

#pytanie #ecommerce #inpost
#shopee
  • 9
  • Odpowiedz
@niedasieukryc: Sprzedawca prawdopodobnie nie dostanie pieniędzy gdyż paczka do niego wroci. Sam InPost tez raczej nie pomoże. Musisz poprosić sprzedawcę aby skontaktował się z InPost w celu przekierowania lub zmiany danych.
  • Odpowiedz
Sprzedawca prawdopodobnie nie dostanie pieniędzy gdyż paczka do niego wroci. Sam InPost tez raczej nie pomoże. Musisz poprosić sprzedawcę aby skontaktował się z InPost w celu przekierowania lub zmiany danych.


@Revival: sprzedający nie ma takiej możliwości żeby przekierować
Raczej #!$%@?ć
  • Odpowiedz
? Skąd takie informacje?


@Revival: wysyłamy kilka tys paczek InPost miesięcznie
Jak ktoś z kupujących pytał o możliwość zmiany numeru, to InPost wysyłał do nas jakiś formularz w którym prosili o wskazanie nowego numeru - na jakieś 10 przypadków, nigdy nie udało się zdarzyć w te 48h do zwrotu przesyłki, zawsze przez opieszałość InPost
  • Odpowiedz
@Pienio69: Ja z kolei mam inne doświadczenie. U mnie zawsze paczka przekierowana bez problemu, chyba ze było już za pozno. Ze zmiana danych tez nie było problemów.
  • Odpowiedz