Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kaneczai: kiedyś wlałem płynu chłodniczego do układu hamulcowego. Pół roku się j-----m z zaciskami, pompami hamulcowymi, tłoczkami.
Nigdy więcej...
  • Odpowiedz
@Kaneczai: Wylej (nie rozgrzewając silnika), przelej 5 litrami oleju napędowego/nafty, wlej nowy olej i tyle.
Jedynie jak będziesz spuszczał to zwróć uwagę przez otwór czy jakaś galareta nie wypływa/nie została (choć przy tak niskim stężeniu i braku przegrzania nic zsiąść się nie ma prawa, podobnie jak nie masz co się martwić o uszkodzenie uszczelniaczy które nie są odporne na płyn hamulcowy)
Olej napędowy z płukanki możesz bez problemu wlać później
  • Odpowiedz
Olej napędowy z płukanki możesz bez problemu wlać później do baku.


@mechaniczny_pomidor: o ja jebię o matko bosko kochano o trzymajcie mnie

wariacie, to jest silnik diesla na common-rail 2 czy 3 generacji z ciśnieniami po 2000 bar a nie jakiś Merc z lat 80 z pompą sekcyjną
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Kaneczai: płyn hamulcowy ma kolor słomkowy, czerwone są oleje hydrauliczne do wspomagania albo skrzyni automatycznej, może sprawdź dokładnie co tam zalałeś
  • Odpowiedz
@Kaneczai: Ja kiedyś do swojej zafiry wlałem przez przypadek płyn hamulcowy do zbiornika na płyn chłodniczy.Pojechałem do mechanika i spuścił mi płyn ze zbiornika ale dwa dni później zauważyłem, że płyn mi ucieka i okazało się, że wężyk z uszczelką od chłodnicy też jest do wymiany bo płyn hamulcowy musiał tam narobić bałaganu.
Zrób to najlepiej w jakimś warsztacie bo odrazu Ci przepłucze i przedmucha cały zbiornik tak żeby nic
  • Odpowiedz