Wpis z mikrobloga

Mirki, doszedł do mnie nowy laptop #lenovo ideapad, bez systemu. Przeleżał całe popołudnie w temp pokojowej, no i odpalam go teraz, diody świecą, ale na monitorze nic, ciemność. Zarówno odpalany normalnym powerem, fn+power, novo, fn+novo, no po prostu na monitorze nic się nie pojawia. Co jeszcze mogę zrobić zanim odeślę go do sklepu?
#laptopy #komputery #pcmasterrace
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mountainman: ja i tak bym męczył rtv euro, że sprzedał Ci sprzęt martwy. Strasznie Ci współczuje bo zarówno sklep c-----y jak i serwis lenovo, który na wszystko ma jedną odpowiedz : "wina po stronie użytkownika. Nie mniej walcz z nimi i ich ciśnij, trzymam kciuki i prosze dawaj info jak wygląda sytuacja!
  • Odpowiedz
@Enso_: laptop kupiony dla chrześnicy na komunie i mówię, zamówię wcześniej, jakby wyszedł fakap, no i wykrakałem xD ze sklepem nie miałem przebojów, a samo lenovo z podobnej półki ostatnio zamawiałem szwagrowi 8 lat temu i było ok
  • Odpowiedz
OleOle


@Enso_: Art 8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W jaki inny sposob stwierdzisz ze laptop nie dziala nie otwierajac go?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Czapelek: od kiedy chciałem tydzień temu u nich coś kupić i specjalnie przed zakupem poszedłem do 2 sklepów euro aby się dowiedzieć jak wyglądają zwroty kupione przez internet. W 2 sklepach rozmawiałem z kierownikami i w obu sklepach ta sama odpowiedz : brak możliwości zwrotu towaru jeżeli towar został rozpakowany.
  • Odpowiedz
@Enso_: Jezeli kupisz w sklepie stacjonarnym to wcale nie masz zwrotu bez podania przyczyny. Jezeli przez internet cos kupisz w kazdym sklepie masz zwrot takie masz prawo. Zamawialem i w media,neonet,morele,xkom no w wielu sklepach i w zadnym nie bylo z tym problemu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Czapelek: no chciałem zamówić przez neta, ale poszedłem tam się dowiedzieć jak by było ze zwrotem bo miałem akurat blisko. Idz do najbliższego euro i sam ich spytaj. A no i prawo mówi o zwrocie produktu natomiast nie mówi czy ma/może być rozpakowany czy nie, wiec tutaj sklepy zaczynają już kombinować.
  • Odpowiedz
@Enso_: Prawo mowi jasno masz sprawdzic czy dziala a jak sprawdzisz lapka bez odpalania, ba bez otwarcia opakowania? Juz nie dopisuj pod siebie, zamowilem monitor z euro rtv przez neta przyszedl, zajebisty backlight bleeding i oddalem a byl rozpakowany i zadnego problemu. a rok temu laptopa z eurortv i bez zadnego problemu wymienili. Takze cos mi sie nie chce wierzyc, ze powiedzieli ze nie przyjma bo otwarte.
@mountainman:
  • Odpowiedz
@Enso_: a w sumie co mieli powiedzieć jak im zwrot jest nie na rękę, poza tym co pisze @Czapelek jest jeszcze info:

Czy mogę zwrócić towar używany?

Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru.


Sklep internetowy nie może uzależniać możliwości odstąpienia od zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu, które nie jest przedmiotem sprzedaży, a służy jedynie do zabezpieczenia produktu. Jest wskazane jednak, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana
  • Odpowiedz
@mountainman: Dlatego tak jak pisałem wcześniej. Tydzień temu chciałem zakupić sprzęt w euro przez ich stronę. Przed zakupem poszedłem do jednego sklepu stacjonarnego i zapytałem czy jak kupie sprzęt przez ich stronę, rozpakuje itp, to czy mam możliwość zwrotu. Pan kierownik powiedział, że nie jeżeli został rozpakowany. Zdziwiony tą informacją poszedłem do ich drugiego sklepu aby sprawdzić co powie inny kierownik i on powiedział dokładnie to samo. Ostatecznie zrezygnowałem u
  • Odpowiedz
@Enso_: nie wiem jak to wygląda w grupie Euro, ale te stacjonarne sklepy mogą podpadać pod inny dział, albo nawet to są franczyzy jakieś, więc taki kierownik to se może gadać co mu przyjdzie na myśl, albo mają prikaz odgórny co odpowiadać klientom. no nic, poczekam jeszcze co mi odpowiedzą, ale robię zwrot przez Allegro, więc ich też powinienem mieć po swojej stronie. a jak nie to szykuję się na
  • Odpowiedz
@mountainman: No też mi się wydaje teraz po tym co napisaliście i wstawiliście, że zostałem wprowadzony w błąd lub wręcz oszukany. Kierownicy do natychmiastowego zwolnienia. Tym bardziej się cieszę, że u nich nie kupiłem i już raczej nic nie kupię. Dzięki @Czapelek za wrzutkę o tych prawach. Człowiek codziennie się czegoś uczy. A odnośnie laptopa trzymam kciuki aby sprawa szybko została załatwiona bez żadnych przygód. :)
  • Odpowiedz