Wpis z mikrobloga

@GraveDigger: jak mam kontrolować pozycję tych gargulców, jak odciągnąć jednego od drugiego.

To co widzimy na obrazku to marna podróbka demon prince z ds3.

Zastanawiam się czy przypadkiem FS nie otsourcowało robienia gry do indii.
  • Odpowiedz
@dinor913 elden ring ma wedlug mnie slaby balans i niezbyt fajny design i mechaniki bosow, ale jednoczesnje wykorzystujac mechaniki dostepne w grze jak rotten breath, swarm of flies, przyzywanie duszkow itp robi sie najlatwejsza gra fs a zdobycie 100% osiagniec to jakis zart w porownaniu z calakami ds
  • Odpowiedz
znajdz na obrazku balans gry


@dinor913: cieszę się, że pomogłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@FuzzyWuzzy: przed chwilą ich zrobiłem, chyba z 20 prób mi to zajęło. Chociaż tutaj przynajmniej czułem, że z każdą próbą idzie mi trochę lepiej, o ile oczywiście przeciwnikowi nie uruchomi się nagle jakaś nieskończona seria ciosów. Najlepiej wyeliminować tego bez tarczy na początek.
jandiabeldrugi - > znajdz na obrazku balans gry

@dinor913: cieszę się, że pomogłem...

źródło: comment_1650230452BimE1nQTrQ5l6vJXIH5M9S.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@dinor913: No tutaj problemem jest dwóch bossów na raz, więc tak naprawdę co tu można naprawić? Przecież nie odejmą jednego w patchu, bo z jednym gargulcem i tak walczy się z pięć razy :)
  • Odpowiedz
@kaczek93: w elden ringu ogólnie jest problem z "oknem" na ataki, przeciwnik bardzo rzadko się odsłania a gracz nie ma żadnego sposobu aby przełamać ich gardę.

No tutaj problemem jest dwóch bossów na raz, więc tak naprawdę co tu można naprawić?


poprawić balans
  • Odpowiedz
@dinor913: W Eldenie niestety jest masa takich bzdur jeśli chodzi o walki z bossami. Okienka niby są w miarę czytelne, ale często okazuje się, że zanim zrobisz zamach, to Boss już odpala obszarówkę, albo jakieś p------e combo. Nie wspomnę o cudownym doskakiwaniu do gracza na widok estusa. Warto też wspomnieć o obecności ataków, które zerują ci hp choćbyś się zesrał, co totalnie przekreśla sens dotychczasowej walki, a bossowie lubią to
  • Odpowiedz
@kaczek93: fajny obrazek ;)

Ogólnie gdyby gra była w świecie bloodborne albo sekiro to gameplay byłby genialny, byłbyś na tyle szybki aby zaatakować przeciwnika w czasie gdy on wykonuje combo.

Teraz gdy przeciwnik może anulować atak a ty zawiesiłeś się w animacji przewrotu jest sytuacją niesprawiedliwą, w sekiro mogłeś również anulować wykonywanie akcji.

I chociaż gamepleyowo gra czasami leży to i tak nie mogę się oderwać ( ͡° ͜
  • Odpowiedz