Wpis z mikrobloga

Skad to zdziwienie. Okay bank sobie przy okazji zarabia, ale docelowo i tak te pieniadze musza zniknac z rynku.


@KwasneJablko: płacz jest bo polityka monetarna NBP jest spozniona o 4 lata minimum przez co napompowali inflacje i bańke nieruchomościową i w tak przygotowanym otoczeniu makroekonomicnzym #!$%@? się na pełnej prędkości i przegrzanej gospodarce w covidowy dodruk który nam te inflacje przemnozył x 2,5 i w takim otoczeniu makro wpakowalismy się w
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@KwasneJablko: @rachuneksumienia: nie wiem, nie znam się ale moim zdaniem wyższa rata to tylko skutek uboczny i efekt bycia kolonią banków. W normalnych krajach przecież stopy się podnosi a 95% kredytów ma stałe oprocentowanie. Prawdziwym celem w mojej ocenie jest jednak zahamowanie udzielania nowych kredytów i zahamowanie konsumpcji. Nawet usztywnienie wiboru dla zaciągniętych kredytów i podnoszenie stóp powinno przynieść efekt.
@rachuneksumienia: dodruk dodrukiem - gdyby tylko zostaly na rachunkach banku jak w 2008 to nie byloby provblemu - tylko tym razem to byla pomoc fiskalna , a wiec do ludzi kasa bez pokrycia w pkb :) ja tam kupowalem aliorbank pod korek za 11-12zl :) i to dwa razy tak bylo ...
@Reanef Może zatem kredyciarze nie powinni byli wchodzić z układy z banksterką i liczyć na to, że jakimś cudem oni na tym zyskają? Dom gry zawsze wygrywa. Ja świadomie unikałem kredytów przez ostatnie lata, więc kwituję uśmiechem politowania te jęki "my nie wiedzielim, my oszukani, państwo pomóż". Pomaganie kredyciarzom jest w moich oczach tak samo uzasadnione, jak pomaganie ludziom, którzy klikają w reklamę "wolne singielki w twojej okolicy" i podają tam numer