Wpis z mikrobloga

Może mi ktoś w miarę objektywnie krótko wyjaśnić na czym polega tak mocna krytyka ANW Bartosiaka? Widziałem wiele opinii wyśmiewających ją, ale w sumie żadnych konkretów, a jak się jakieś pojawiały, to zaraz ktoś kontrował, że nie czytał tego raportu i żeby to zrobił. Tak samo oglądałem wczoraj film Zychowicza, gdzie był jakiś pułkownik. Zadano mu pytanie, która koncepcja armii jest mu bliższa i wskazał na ANW, więc chyba nie jest to całkowita abominacja? Nie znam się na tym i widzę bardzo dużo sprzecznych opinii, nie jestem "bojówką" ani Bartosiaka, ani Wolskiego, ale Bartosiak chwali się współpracą z Amerykanami i wygląda na to, że ma też za sobą jakieś polskie poparcie. Więc jak to jest?
#bartosiak #wolski #wojna #ukraina
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

na czym polega tak mocna krytyka ANW Bartosiaka?

@Narcyz_: na tym ze jest niezgodna z interesem starych szwejow z wasami bez sukcesów na żadnej wojnie włącznie z walką z otyłością, oraz na tym, że zostala przygotowana przez zespół laików, którzy wojsko znają z książęk i to od niedawna i nie ma zastosowania nigdzie na świecie.
  • Odpowiedz
@fiir: @Narcyz_: ja bym ze swojej strony dodał, że problemem z każdej strony jest jak to w życiu podejście "ideologiczne". ANW ma ciekawe założenia co nie znaczy, że powinno się wszystko realizować.
  • Odpowiedz
@fiir: rozumiem, że pierwsza część komentarza to żart, natomiast co do drugiej, to chyba słaby argument, bo podejrzewam, że mało które państwo na świecie jest w położeniu podobnym do naszego.
@Olbor: z tego co widzę, to Bartosiak wielokrotnie mówił, że chce na ten temat dyskutować i nie traktuje swojej koncepcji jak Biblii. Zapraszał też Wolskiego do dyskusji, której Wolski odmawiał.
  • Odpowiedz