Wpis z mikrobloga

@noonamed: no mega ładniutke. Obejrzane w 4k robi wrażenie!
Wygenerować taką jakość nie jest trudno. Na pewno nikt nie zrobi tego na CPU. Wystarczy kilkanaście godzin w RealityCapture, który działa na GPU. Jeśli ma się dostęp do jakiegoś highendowego sprzętu typu RTX A6000 to easy mode. Tylko z konsumenckich softów nic prócz Zbursha tego nie wyświetli w postaci polygonów :D (bo zbrush oszukuje z wyświetlaniem poly) (można by w sumie zrobić
@Wakacje_na_Trisolaris: No nie wiem, czy łatwiutko, siedzę teraz nad starym bunkrem i wybierając opcję normal quality doprowadziłem do resetu kompa. Zżarło mi całą pamięć Ram i i GPU ;/ Więc żeby tak gęsta chmurę przekształcić w mesha, potrzeba co najmniej 2x tyle pamięci ale mogę się mylić :)

(bo zbrush oszukuje z wyświetlaniem poly)

W jaki sposób? Nie pracowałem, więc jestem totalnie zielony.