Wpis z mikrobloga

@ArpeggiaVibration: interesuję się, ale chciałbym poznać opinię zwolenników każdej ze stron (partii). Jedną z głównych umiejętności polityka to umiejętność "sprzedania" swoich racji i pomysłów. A akurat zbliża się koniec kadencji to można zweryfikować co się udało.
@ArpeggiaVibration: tym czym jest sukces, czyli czym chciałbym się pochwalić. Jeśli jestem biegaczem amatorem to dla mnie sukcesem jest np zajęcie 14 miejsca na zawodach miejskich. Jeśli organizuje jakiś event to, że zakładałem, że bedzie 100 osób a było 200. Ja nie liczę na coś w stylu "zmieniliśmy konstytucje" ale adekwatnie do wielkości. Zresztą sam JKM mówił, że jak dostaną się do sejmu to będzie o nich głośno / zrobią porządek
@elgebar: W sytuacji jaka jest to moim zdaniem sukcesem jest to ze w ogole tam sa i robia wlasne niezalezne komisje oraz konferencje prasowe, ktore informuja tych co sa zainteresowani losem Polski o tym co sie naprawde dzieje.

W miedzyczasie odkryli pelno hipokryzji i afer, z ktorymi jednak nic sie oczywiscie nie stanie bo Polska to nie jest panstwo prawa zas sami nie maja jak wyzej zadnej sily sprawczej. Zostalo przyjetych
@ArpeggiaVibration: nie zrozumieliśmy się. Podajesz ogólniki a chodzi mi o konkretne przykłady. Analogia: pytanie do budowlańca: Z czego jest pan dumny co zrobiono podczas budowy domu? Odp w stylu "dużo robiłem i byłem wierny projektowi jest za ogólna". Chciałbym coś w tylu "jestem dumny z glazury w kuchni i łazience, wentylacja mechaniczna wg standardów XXX wyszła tak i tak"

Przełożenie na Konfederację (nie wiem czy odnosisz to za sukces to tylko
@elgebar: Aha, to ja nie jestem z niczego dumny bo nie naleze do konfederacji i ogolnie nic nie zrobilem a powodow do zadowolenia jezeli chodzi o to co sie z Polka dzieje od 30 lat nie ma zadnych i sytuacja obecnie po tym jak udupili przez 30 lat panstwo jest tragiczna i praktycznie bez wyjscia.