Aktywne Wpisy
michalxd21 +123
Jeśli to nie fake to mnie zdziwko złapało lekkie.
Spodziewałem się tego że Pol najczęściej pojawia się na kanale, ale tego że kopytnik z padlistą są częściej od Stanowskiego to już nie do końca. W sumie patrząc z drugiej strony, pomijając fakt że Borek i Smokowski to chamy, to im się nawet nie dziwię aż tak że nie chcieli innego podziału. Narracja Krzyśka była taka że oni nic nie robią i nie
Spodziewałem się tego że Pol najczęściej pojawia się na kanale, ale tego że kopytnik z padlistą są częściej od Stanowskiego to już nie do końca. W sumie patrząc z drugiej strony, pomijając fakt że Borek i Smokowski to chamy, to im się nawet nie dziwię aż tak że nie chcieli innego podziału. Narracja Krzyśka była taka że oni nic nie robią i nie
enforcer +156
zarezerwowałem nocleg w #airbnb, na miejscu okazało się że jest brudno, mieszkanie nie było posprzątane, pościel i ręczniki były używane, gniazdka w ścianach przytopione, uszkodzone, pod prysznicem i na ścianach grzyb. Zgłosiłem od razu sprawę do właściciela, ten wezwał 'osobę sprzątającą' ( ͡° ͜ʖ ͡°) i ta przyniosła nam nową pościel kupioną w IKEA na szybko oraz worki na śmieci i papier toaletowy (ogólnie tam nic nie było, w ogłoszeniu zapewnione mydło, płyny, ręczniki, a nawet głupiego papieru toaletowego nie było, nie mówiąc o tym że w łazience było okno na sąsiednie mieszkania bez jakiejkolwiek możliwości zasłonięcia się bo zasłona która tam wcześniej była, była urwana).
No i właściciel nie zgodził się na zwrot pieniędzy abym mógł znaleźć na szybko coś innego.
Kontakt z Airbnb: informacja że zgodnie z polityką zwrotów jeśli zgłoszenie nastąpi do 24h od wejścia do mieszkania mogę otrzymać zwrot całości zapłaconej kwoty lub jej części - Airbnb odpisało, że czeka godzinę na odpowiedź właściciela, a potem wróci do mnie z informacją. Minął dzień, ja dalej w tym mieszkaniu, Airbnb dalej czeka na odpowiedź właściciela, brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu oprócz wiadomości na czacie. Później wiadomość że proszą o więcej zdjęć i informacji. Wszystko wysłałem i... cisza. Ponawiam kontakt, znowu i znowu... Odpowiedź w dniu wyjazdu że przetwarzają sprawę i zaraz wrócą z odpowiedzią.
Nocleg zarezerwowany na 14.03 - 17.03 - odpowiedź 17.03 po wymeldowaniu - właściciel mieszkania twierdzi że to zdjęcia nie z jego mieszkania XD
Dalsze rozmowy z Airbnb: oferują voucher na kolejne podróże na kwotę 730 zł (nocleg kosztował ok. 2500 zł), nie zgodziłem się, napisałem cytując ich politykę zwrotów, że w przypadku jeśli mieszkanie jest w takim stanie, należy mi się zwrot całości kwoty lub większej kwoty niż ich 730 zł w formie voucherów.
"Po rozmowie z kierownikiem..." mogą mi dać 730 zł jako zwrot na konto.
Wysłałem do #revolut #chargeback - otrzymali zgłoszenie i je przetwarzają.
I tu pytanie do Was: czy ktoś załatwiał już kiedyś taki temat? Jak wygląda kwestia chargeback w Revolut, jak długo to trwa, jaka jest szansa że zwrócą pełną lub część kwoty? Ile mają na to czasu, co warto napisać?
Wysłałem wszystkie konwersacje z właścicielem tego przybytku oraz supportem Airbnb, wysłałem zdjęcia jak to wyglądało oraz rachunek.
Co więcej można zrobić?
Co jeśli nie przyjmę od Airbnb 730 zł, a oni powiedzą że chcieli mi dać a ja nie chciałem i Revolut odrzuci chargeback?
Korzystam regularnie z Bookingu i Airbnb, nie miałem wcześniej takiej sytuacji na Airbnb, dwa razy miałem może problem przy Bookingu, ale to udało się przez polską infolinię powiedzmy że "rozwiązać" problem. Może ktoś z Was już miał jakieś nieprzyjemności z Airbnb i wie jak to najszybciej rozwiązać?
#podroze #podrozujzwykopem #wynajem #mieszkanie #booking
@MasterOf8: ogólnie sam obiekt miał chyba jedną czy dwie opinie, świeżo dodany, oprócz tego ten sam właściciel miał dobre opinie, inne jego