Wpis z mikrobloga

@EkspertPKO:

Jaka jest najszybsza droga złożenia reklamacji, posiadając konto w Inteligo ? Zadzwoniłem do supportu tam nie umieli mi pomóc, kazali pisać e-mail na inteligo@inteligo.pl od 24h cisza a kwestia pilna. Jest jakaś szybsza ścieżka pomocy klientowi czy każdy tak długo musi czekać ?

A i jeszcze jedna kwestia czy konsultant który doradzał mi napisanie e-maila, powinien mówić, o potrzebie zawarcia numeru PESEL w korespondencji, bo tyle się mówi o bezpieczeństwie danych a tutaj informacja, panie w email to imię nazwisko i pesel ?
#inteligo
  • 1
@janmazoch, reklamację w Inteligo można złożyć na infolinii (800 121 121 lub 81 535 67 89), po zalogowaniu do serwisu internetowego Inteligo -> zakładka "Poczta" (tu odpowiadamy najszybciej) lub przesyłając wiadomość na nasz adres inteligo@inteligo.pl.

Konsultant zapewne zasugerował podanie danej, która pozwoli na Pana identyfikację. W tym wypadku wystarczyłby numer konta Inteligo. Nie musi to być Pana Pesel. Nie identyfikujemy naszych klientów po adresie mailowym.