Wpis z mikrobloga

Może jeszcze nie gram ale ogladam i trochę sie zawiodłem. :C Jakieś paski życia, kopia assasyna, łątwość walki i ogólna sieczka zamiast tego co było klimatem DL 1 czyli "Boże o urwa noc, przestaje grać". Pogram ale coś czuje że to już "jedynka" nie będzie. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#dyinglight2
  • 11
@GregorGW96: no właśnie Techland się wypowiadał odnośnie nocy w jedynce i uznali, że przesadzili z nocą, bo według statystyk mało kto w ogóle grał w nocy. Sama gra też nie bardzo zachęcała do nocnych wyjść, bo oprócz dodatkowego doświadczenia nie oferowała nic ciekawego. Dlatego postanowili zmienić to w dwójce i noc nie jest już taka straszna. Nadal jednak zagrożenie jest zdecydowanie większe, bo wychodzą wszystkie maszkary i potwory, ale za to
@mitotasak: To był klimat tej gry co sprawił ze ludzie ja zapamietali, teraz to mogłoby sie nazywac "assasyn screed: Villedor" Gry o zombie powinny byc straszne. :/ Dalej nie oceniam tej gry za tragiczna ale zrezygnowali z tego co czyniło te gre "inną". ps: nocny biegacz here.
@Daktyl92: Niech "survival zombie horror" bedzie łatwy no tak. W nocy ktora jak reklamuja ma nie byc dla ludzi, no tak. Gdzie bycie nocnym biegaczem ma nalezec do elity, no tak. To wszystko jest tak oczywiste. "NFS mi sie nie podoba bo kierowca nr 1 jest za silny."
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@GregorGW96:

Dying Light 2 Stay Human is a 2022 action role-playing game developed and published by the Polish studio Techland


The Nightrunners WERE a faction in the City who helped people in better days, even braving the dangers of the night. They eventually disappeared and a surviving member, Hakon, described them as a myth and legend who were gone.