Wpis z mikrobloga

Witam serdecznie. Mam problem z kartą #sim #gsm #play
Otóż przyszła do mnie starsza sąsiadka z prośbą o pomoc. Kupiła sobie telefon komórkowy dla starszych osób oraz prepaid SIM Play. Karta jest zarejestrowana. Działa na innym smartfonie. Moja osobista SIM dziaja na jej telefonie, ale za cholerę nie chce działać w jej karta w jej telefonie. I tu moje pytanie, drogi #helpdesk czy jest możliwość że ta karta SIM nie jest kompatybilna z jej telefonem? Telefon to gotze & jensen gfe37. Z tego co widziałem na mojej SIM Play to chip się trochę różni od jej karty. Miał ktoś taki problem?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Blondas: Na początek w ustawieniach sieci lub ich odpowiedniku w tym telefonie upewnij się, że włączony jest automatyczny tryb wyboru sieci. Jeśli to nie pomoże to spróbuj wymusić "Play" lub "T-Mobile", odczekaj z minutę, a potem - gdy "złapie" zasięg" - z powrotem przywróć tryb automatyczny.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@mp107 próbowałem już tego i nie pomaga. Przy wyborze ręcznym wyszukuje mi 4 operatorów, a przy każdej próbie rejestracji wyskakuje napis "błąd" i nic więcej. Przy automatycznym wyborze nic się nie dzieje. Dalej widnieje napis "awaryjne". Zasięg jest pełny. Sąsiadka przed chwilą zabrała już telefon i jutro podjęcie do media, ciekawe co tam wykombinują ci eksperci.
  • Odpowiedz
@Blondas raczej na pewno chodzi o to, że telefon działa tylko w 2G, a karta loguje się w pasmach 3G-4G. Numer jest zapewne w taryfie internetowej (sprzedawcy nie zwracają na to większej uwagi), bo to internetowe prepaidy w Play nie działają już w 2G.
  • Odpowiedz