Wpis z mikrobloga

Co by nie mówić o Stanowskim to jest ścisłą czołówką w Polsce jeśli chodzi o "ogarnianie internetów". Nie bez powodu jako dziennikarz sportowy jest w czołówce na twitterze. Chłop szybko i sprawnie wyłapuje, co może się sprzedać i jedzie z tym jak długo tylko może. I przede wszystkim od dawna wychodzi daleko poza sport.

Ta akcja ze Słowikiem. Mógł to przecież być fragment dziennikarskiego zera i zwykłe wyśmianie, ale Stano wyczuł, że jak rzuci mocnymi słowami, doda do tego "najważniejsze dziennikarskie zero, program specjalny", to sprzeda się razy 20. To oczywiste, że ludzie będą bili brawo (nie licząc patusów). Borek trochę jakby próbuje iść tą drogą. "Chłopie, ty się zastanów!" było właśnie w stylu Stana. Stanowski pewnie niedługo będzie albo już jest omawiany na wykładach z marketingu internetowego.

#kanalsportowy #stanowski #slowik #najman #dziennikarskiezero #marketing
  • 2