Wpis z mikrobloga

@ING_Bank_Slaski serio?
Żeby cokolwiek załatwić u was stacjonarnie trzeba się umówić wcześniej z pracownikiem?
Byłam dzisiaj wpłacić pieniądze w placówce obok Biprostalu #krakow tuż przed 10 i byłam świadkiem otwarcia banku. Zazwyczaj wyglądało to tak, że pracownik otwierał drzwi i wpuszczano po 1-2 osoby (fakt, ostatnimi czasy wpłaty robiłam po zamknięciu oddziału i może nie zauważyłam zmian). Dzisiaj nie wpuszczono nikogo
Babcia jakaś chciała coś wpłacić/wypłacić to przekazano, że placówka działa tylko bezgotówkowo, wysłano ją do oddziału innego (nie pamiętam ulicy). A stało tam jeszcze z 5 osób i zostały poinformowane, że jeśli się nie umówiły to nie mogą wejść, a najbliższy termin wolny to środa XD
Czemu na waszej stronie nie wyświetla się zamiast reklam produktów informacja: umów się jak coś chcesz.

#ing #obostrzenia #koronawirus
  • 12
@redemptor: Wiesz mnie to tak bardzo nie dotyczy bo i tak wiekszosć zalatwiam zdalnie ale jakby mi cos wypadlo i musiałabym pójść do placówki i drzwi zamknęliby mi przed nosem bo się nie umówiłam to trafiłoby mnie.
Bardzo mnie ciekawi od kiedy takie cuś wprowadzono, że na wizytę trzeba umawiać się. I dlaczego moja skrzynka pocztowa nie jest zapchana informacjami o tym.
@jahcekomunalne: To jest po prostu brak szacunku dla klienta, zwłaszcza że każda osoba, która się tam pojawia dokłada malutką cegiełkę do ich pensji. Na szczęście w przeciwieństwie np. do załatwiania spraw w urzędach (które też bardzo chętnie zamykają się "przez pandemię" na petentów i rezerwują wizyty w bardzo ograniczonym zakresie) w przypadku banku masz wyjście i jest nim rezygnacja z posiadania w nim konta.
@jahcekomunalne @redemptor akurat muszę coś załatwić w tym oddziale w najbliższym czasie, więc z ciekawości zadzwoniłem właśnie na infolinie @ING_Bank_Slaski i wygląda to tak, że nie trzeba się umawiać, ale umówienie na konkretną godzinę gwarantuje, że wtedy będziesz mógł załatwić sprawę.
I tak, umówiłem się na przyszły tydzień na 10 rano i też pewnie przeze mnie ktoś wtedy nie wejdzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@bialy_murzynek: Ja nie mówię, że po tych zmianach nie można nic załatwić, jedynie komentuję,że takie traktowanie klienta nie jest w porządku. Zresztą to działa w dwie strony, bo sam nie dałbym się upodlić i traktować jak niechciany petent w sytuacji gdy to bank zarabia na tym, że jestem ich klientem. No a w przeciwieństwie do urzędów są alternatywy.
@bialy_murzynek: Czyli jak się nie umówisz to nie masz gwarancji, że coś załatwisz?
Aż chyba z ciekawości spróbuje tam jutro lub pojutrze wbić tylko musze sobie jakąś sprawę do załatwienia wymyśleć:)

Sprawdziłam na stronie - faktycznie na cały Kraków tylko w 1 placówce obsługują gotówkowo.
Dziękujemy za sygnał - sprawdzimy to. Standardowo wpuszczamy do oddziałów osoby zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Przepraszamy, jeśli ktoś nie załatwił swojej sprawy i rekomendujemy wcześniejsze umówienie się na spotkanie.
@mentari: może niedokładnie napisałam - ja akurat czekałam w kolejce do wpłatomatu i z boku obserwowałam sytuację, która zdziwiła mnie - osoby które czakały aż bank się otworzy nie zostały wpuszczone. Starszą panią odesłano na drugi koniec miasta bo tylko jedna placówka obsługuje transakcje gotówkowe. Reszcie zaproponowano żeby się umówili na wizytę.