Wpis z mikrobloga

Jeszcze raz wróciłem do tego playable teaser'a i powiem szczerze znowu to zrobią xD A co mianowicie? Ano, że ten remake
to będzie rozczarowanie po całości, jak wszystko w ostatnim czasie. Zacznijmy od początku, co z tym jest nie tak:

- nowy Bezik jeszcze przed "wpadnięciem" do górniczej doliny zaczyna #!$%@?ć jak nakręcony: "Co to!" "Co się dzieje?" *Stęka po upadku, "Powolutku" (gdy cofa się z platformy)
- drze ryja, stęka; no #!$%@? to jest w opór irytujące jakby był jakimś ułomem co musi o każdej czynności co wykonuje mówić na głos i nas informować
- po pozbieraniu się po upadku znowu stęka i #!$%@? "Co się do cholery stało?" itp.
- pierololo still: "Dobra" x10 + przeplatane stękaniem, że go boli
- już na początku gdy idziemy dosłownie kilka kroków akompaniament: "w porządku", "dobra" "Co to?", "co się dzieje?", "o cholera" "wynośmy się stąd!"
- przerywnik filmowy z zabitym rycerzem, przygłupi Bezik #!$%@? ON i informowanie o każdej czynności: "Zostawię to tutaj" (gdy wsadza pochodnię w otwór na moście)
- przy wyciąganiu miecza przygłup wypluwa z siebie tysiąc słów i informuje o wszystkim skrupulatnie, także o tym że miecz jest zepsuty
- spotkanie zapoznawcze z zębaczem #!$%@? on, wyplute tysiąc słów ponownie
- właściwe spotkanie z zębaczami, arcy pierololo typowego przygłupa z amerykańskiego filmu: "no bez jaj", "no cześć, jadłeś już kolację?" "dobra, dobra, spokojnie"
- scena jak z Jurassic world gdzie Chris Pratt uspokajał dinozaury, tutaj w jego roli retarded Bezik
- po ugryzieniu przez zębacza retarded Bezik zadziornie mówi: "No dobra sami się o to prosiliście!" no #!$%@? bardziej hamerykańsko nie można było już pojechać xD
- retard zostaje porobiony przez zębacze i wtedy cały na biało wchodzi on - Diego, przy akompaniamencie filmowej muzyki, no #!$%@? czy to jakiś #!$%@? amerykański film, serio xD
- Diego ratuje przygłupo-Bezika, no zajebiście to pasuje do tego co znamy z oryginałów odnośnie jego osoby
- przyjacielska rozmowa jak z amerykańskiego filmu.mp4
- Diego gestykuluje i zachowuje się jak jakiś aktor z teatru który jest metroseksualny
- przedmioty są pozaznaczane ikonkami jak dla typowego bananowego gracza coby ich nie przeoczył biedak
- po zaatakowaniu wilka ten daje się nam łaskawie wycofać, jajebe.png (potwory są przypisane do małych terenów a nie jak w Gothicu, że będą gonić gracza po całej mapie)
- rozmowa z Caydenem jest w iście hollywoodzkim stylu, przygłupi Bezik stanął za nim i krzyknął hej" ten się odwraca i mówi: "O no cześć, nie widziałem cię" jajebe.png
- Cayden jest jakąś miękką pałą, te "hej" wypowiada jak ostatni... wiadomo kto xD
- te scenki podczas rozmów są oskryptowane, a przez to słabe i niewiarygodne, bo tak jak napisałem wyżej Bezik staje za Caydenem i niby go zaskakuje, a podchodzi się tak do niego że widzi gracza dopiero podczas cutscenki jest odwrócony i niby coś tam grzebie w beczkach xD
- wytrychu można używać bez skilla ani nic + nie trzeba wprowadzać kombinacji
- bandziora Sarusa można porobić bez większych problemów gówno mieczem
- można nasikać do jakiegoś gorczka koło rzeki, no #!$%@? co to ma być jakaś głupia komedia?
- coś się nie da otworzyć to przygłup musi o tym powiedzieć
- ścierwojada da się porobić bez problemu tym samym gówno mieczem który jest złamany
- przygłupo-Bezik komentuje wszystko co ważniejsze np. podobizna Beliara na bloku skalnym
- już po chwili można ogarnąć sobie niezły miecz (ścierwojada da się ubić na 3 hity tym mieczem) w malej grocie za kratą
- za questa od Caydena dostaje się 2x gorszy miecz niż ten z jaskini, jajebe.png
- po powrocie do Diego, idziemy za nim i załącza się przyjacielskarozmowawstyluhamerykańskiegofilmu.mp3
- pod drodze widzimy ścierwojada ale nie można go zwabić aby poleciał za nami i zaatakował Diego (potwory przypisane są do na prawdę małego obszaru i wracają po wyjściu z niego)
- Bloodwyn przy bramie ma do dupy wyglądającą zbroję jak na świat Gothica (wygląda to bardziej jak zbroja z jakiegoś TESa)
- Bloodwyn jak i Diego nazywają Beziego-ułomnego "rookie", oni #!$%@? strasznie chcą z tej gry zrobić hamerykańskiego kupsztala xD

Ogólne uwagi:
Świat gry z tego teasera jak i zbroje oraz ubrania (Beziego-ułomnego czy Diego) wyglądają jak z jakiegoś Skyrima, no kurfa serio tylko śniegu brakuje. Przerywniki przy dialogach to samo jak jakiś Skyrim (nawet jest to rozmycie tła za postaciami).
Typowo zachodni sznyt na każdym kroku: od dialogów,scenek przerywnikowych i gadania samemu do siebie po nazywanie reatarda "rookie".
Świat gry za bardzo kolorowy i "ładny". To powinno wyglądać bardziej jak w GTA 4 w którym dominuje ten szaro-bury odcień kolorów. Ogólnie kolory powinny być stonowane.
Wszystko jest za łatwe albo uproszczone. Ubijanie potworów już na samym początku gry, gdzie w oryginale robi się jakieś questy żeby podbić poziom i jako tako ogarniać walkę, a do tego otwieranie zamków od tak bez niczego.
Główny bohater irytujący, #!$%@?ący i przygłupi. Z wyglądu też dramat... Bezi-ułomny wygląda jak jakiś Norweg czy Szwed, z modną fryzurą i tatuażem na ramieniu w stylu właśnie jakimś wikingowskim.
Do tego ułom #!$%@? do siebie przy każdej czynności, informuje o wszytkim i wali iście Hollywoodzkie teksty (patrz walka z zębaczami np.) Oryginalny Bezik był sarkastyczno-ironicznym inteligentnym lekko chamskim gościem, a ten tutaj przygłup jest jak typowoy bohater z zachodzniego filmu.
Postacie na modłę amerykańska: Diego jest metroseksualnym aktorem teatralnym, strażnik bramy to jakiś typowy angielski pijaczek, Cayden to homoseksualista. Aż strach pomyśleć co oni zrobią z Gornem xD Pewnie będzie kulturystą który będzie nawijał o: robieniu łap i że nie ma lipy trza jeść stejki a nie kanapeczki.
Początek gry jak u jakiegoś Michaela Baya xD

Ogólny werdykt:
Twórcy po otrzymaniu uwag od fanów, mają niby zmienić ten początek żeby było po staremu czyli #!$%@? na dzień dobry, ale to nic nie da, to nic nie da, parafrazując wielkiego potężnego poetę.
Problem z twórcami to to, że oni w ogóle nie ogarniają klimatu oryginalnych Gothiców i robią po prostu po hamerykańsku. Od dialogów po wygląd i charakter postaci a na wyglądzie zbroi, ubrań czy świata kończąc.
Za przeproszeniem gówno to da, że oni coś tam na początku zmienią jak i tak dalej będą robić po swojemu i finalnie to będzie jakiś dziwna abominacja Gothicowo-Skyrimowa.
Te Iglesiasy z tego Hiszpańskiego studia w ogóle się nie nadają do ruszania Gothica, mają typowo zachodnią mentalność bananowca dla którego nasikanie do garczka jest śmieszne w opór.
Idealny remake Gothica to powinien być 1:1 projekt w stylu Crasha Bandicoota, czyli zrobienie gry na nowym silniku i nic nie zmieniamy oprócz walki która mogła by przypominać tą z Kingdom Come: Deliverance (w ogóle to remake mogło by zrobić Warhorse Studios).
Dodatkowo można było by wprowadzić większy ruch w Kolonii, tak aby co jakiś czas przybywał nowy skazaniec ze świata zewnętrznego (tego brakowało w oryginale) + kilka nowych postaci i kilka nowych questów, i tyle a nie zmienienie prawie wszystkiego jak te dekle z Alkimia Interactive).

#gothic #kronikimyrtany #gothicremake #gry
Menszykovsky - Jeszcze raz wróciłem do tego playable teaser'a i powiem szczerze znowu...

źródło: comment_16404445682WOEzIVAHzrzPxZAr4X6Mt.jpg

Pobierz
  • 20
@zero_dwa: RE2 wygląda inaczej gł. przez zmianę kamery bo w oryginalnej skamielinie była inaczej i przez to niektóre lokacje inaczej wyglądają. A Crash to 1:1 z lekkimi zmianami jak np dodana brama czy jakieś drzewko itp. poziomy,tak to jedno i to samo zasadniczo. Tutaj masz porównanie:
Menszykovsky - @zero_dwa: RE2 wygląda inaczej gł. przez zmianę kamery bo w oryginalne...
@Prychacz: > Wiesz, że oni ten playable teaser zrobili tylko po to żeby zebrać opinie?

Oczywiście że tak, sam potem przecież ankietę uzupełniłem za 1 razem. Tylko, że tutaj oczywiście masa niepełnosprytnych osób nie może pojąć tego, że ten playable teaser zaprezentował niejako ich podejście do tematu które wypunktowałem (podejście "po zachodniemu") ale komu się chce czytać, lepiej dodać bezpeckimem.jpg

Ludzie myślą, że nagle po otrzymaniu jakiegoś tam odzewu oni magicznie
@EscPL: > Kolejny freethinker ogłosił wyrok w sprawie remake'u. Z góry skazujesz projekt na porażkę, a #!$%@? wiesz co z tego tak na prawdę wyjdzie.

Bo od tego jest mózg (jakbyś nie wiedział) żeby analizować pewne sprawy i wyciągać wnioski. A wnioski są takie, że te studio to typy które nie czują po prostu tego klimatu z oryginału (co zaprezentowali zresztą w tym playable teaserze). Myślisz, że oni po tych ankietach