Wpis z mikrobloga

@Majsonpl89: wpisy pseudoekspertów zawsze mają dwie cechy: oparte są na półprawdach i mają alarmistyczny ton.
A teraz jak jest: chiński jedwabny szlak biegnie przez Rosję centralną z zakrętem przy Moskwie, dalej najkrótszą drogą do największych gospodarek Europy (Niemiec, Francji) przez Polskę i Białoruś. Polska ma na granicy z Białorusią port w Małaszewiczach, który jest jednym z największych suchych portów w UE. Ten port będzie teraz przebudowywany na dużo większy i
Teec - @Majsonpl89: wpisy pseudoekspertów zawsze mają dwie cechy: oparte są na półpra...

źródło: comment_1639138736RelJvIEQlef6ddmlqMM8KJ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@jaskins: tylko, że większość towaru trafia do niemiec, francji, beneluxu i austrii/włoch. Mają wysadzić towart w porcie w Grecji, żeby ten koleją przez 3 dni jechał do Niemiec, czy wysłać statek do portu w Rotterdamie albo do Hamburga?
  • Odpowiedz
@Majsonpl89: obecnie ponad 90% handlu lądowego między Chinami a Unia idzie przez Polskę. A co do Węgier, już widzę jak Ukraina wybuduje dla nich infrastrukture, do tego nowego hubu, jak Orban caly czas robi im inby o zakarpacie.
  • Odpowiedz
@pat1ryk: Samo Zakarpacie to także wygwizdowo nawet jak na warunki Ukrainy, do tego naprawdę podły teren pod konstrukcję kolei, Zakarpacie to właściwie jednolite pasmo górskie. Wątpię w to że zarówno Ukraina jak i ChRL będą w stanie wybudować majstersztyk inżynierii jakim byłaby linia kolejowa pod ciężkie składy kolejowe łącząca węgierski hub z resztą Ukrainy.
rebel101 - @pat1ryk: Samo Zakarpacie to także wygwizdowo nawet jak na warunki Ukrainy...

źródło: comment_16391454624amE051oInPessxVXun7Kj.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz