Wpis z mikrobloga

@Media_Expert wyklepał ładną regułkę na wykopie i póki co nikt w sprawie mojego laptopa się nie odzywał, mam sobie kupić nowego na czas oczekiwania? To gówno które zaczęło piszczeć po jednym dniu użytkowania i wasz sprzedawca to potwierdził, wylądował w serwisie i tam podobno wymienili wentylator haha... Laptop po naprawie piszczał tak samo więc go wysłaliście drugi raz a tam serwis bez dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych testów stwierdził nie bo nie, chyba tylko dlatego że zobaczyli na rękojmi "odstąpienie od umowy"Wiec rozumiem że ja, moja rodzina i znajomi to idioci bo słyszymy ten pisk który rośnie wraz z obrotami prawego wentylatora? A może w asusie pracują osoby z problemem słuchu? . Uszkodzili mi ramkę od matrycy, źle ja spasowali tak samo jak zawiasy. Zgodnie z prawem żądałem wymiany lub zwrotu gotówki a wasza pracownica próbowała mi wmówić że to muszą być dwie takie same usterki żeby z tytułu rękojmi mogła spełnić moje żądania hahaha i jak mi się nie podoba to mogę sobie iść do rzecznika albo zapłacić za rzeczoznawcę. Dodajecie adnotacje przy rekojmi"w przypadku braku ekonomiczności wymiany zgadzam się na naprawę"a jak człowiek się z tym nie zgadza to wasz pracownik wysyła do wyżej wymienionych instytucji i mówi że to nie jego problem i sprawa. Wasza infolinia zbywa a na maile wielcy łaskawcy nie opowiadacie. W waszym sklepie nie chcę mi się już gadać z pracownikami bo są odpowiednio wyszkoleni do opowiadania głupot. Myślicie ze ludzie to idioci i będą odpuszczać? Że kilka tysięcy to są śmieci i można dymać klienta? Czy wasi pracownicy są normalni opowiadając mi bzdury o tym że gwarancja jest korzystniejsza i okłamując co do przepisu rękojmi? Oddacie mi za paliwo, stracony czas i nerwy? Takie standardy są u was normalne? Laptopa którego kupiłem prawie dwa miesiące temu użytkowałem kilka dni a teraz tego szrota rozbieranego trzeci raz chcecie mi wcisnąć? Aha... Możecie przekazać Asusowi że matrycy nie myje się szmatą do podłogi bo robią się smugi i jak oddaje sprzęt czyściutki to taki ma wrócić bo laptop wyglądał jak by ktoś go trzymał w fabryce przy taśmie i smarkał na niego co świadczy o waszym szacunku do klienta. Te regułki możecie sobie klepać ile chcecie, ja chce konkretnej odpowiedzi. Gdybyście działali zgodnie z prawem i szacunkiem do klienta to sprawy by nie było. @x-kom bez problemu wymienił mi uszkodzonego smartfona na nowego bez kombinowania a na was brak słów. https://www.wykop.pl/link/6397659/media-expert-oszukuje/ #wykopefekt #afera #mediaexpert #elektronika #laptopy #notebook #oszustwo #pcmasterrace #komputery #asus
  • 4
@denerwujesie: Cewki nie, wentylator piszczy od niskich obrotów a im wyższe te obroty tym pisk wchodzi na wyższą częstotliwość. @Media_Expert ma to w dupie ze laptop siedzi ciągle w serwisie a ja protokoły pomiarowe będę sobie przepisywał z urządzenia na kartkę papieru gdzie nieraz jest kilkaset pozycji a jak bym miał laptopa to jest kilka kliknięć i wystarczy wydrukować, media expert ma w dupie ze potrzebuje laptopa do obliczeń i symulacji,