Wpis z mikrobloga

Przez to co się stało aż muszę się podzielić bo to co zrobił #samsung a w sumie Servis to rozjechało mi głowę. #apple myślę mogło by się wiele nauczyć.

Parę tygodni temu rozwaliłem swój zegarek. Samsung watch 1 generacji. Podczas wchodzenia pod prysznic przypierdzielilem w drzwi od kabiny i wyrwałem ringa. Nie powiem troszku się zdenerwowałem ale zobaczyłem że wszystko działa jak powinno tylko nie idzie tego ringu przymocować. Pomyślałem że jakiś wielki problem pewnie to nie jest i dam radę sam to naprawić.
Youtube-filmikinstruktażowy-aliexprees-proba naprawy-niepowodzenie. Tak w skrócie. Nie poddając się tak łatwo udałem się do zegarmistrza z nadzieją że on mi pomoże ale niestety tu też się odbiłem.
Minęło już trochę czasu więc stwierdziłem że nie ma co trzeba szukać pomocy w serwisie. Byłem święcie przekonany że gwarancji nie mam a już na pewno nie obejmie takiego uszkodzenia jakiego dokonałem. Z nastawieniem wydania ok 50-70euro za naprawę (mieszkam w #holandia) udałem się do Rotterdamu do jednego z 3 punktów Samsunga w Holandii.

Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że gwarancja jest, a o ile większe było gdy pan z serwisu stwierdził że naprawa będzie zrobiona z gwarancji to nie jestem w stanie opisać. Jeszcze jak jakiś debil mówię że jak to przecież to uszkodzenie mechaniczne i ja sam swoim niezdarstwem popsułem,jak to gwarancja!? To tak się da?
Ale myślę no dobra spoko parę dyszek w kieszeni.
Pan mnie poinformował że za 3 dni robocze zegarek będzie do odbioru dał potwierdzenie i to by było na tyle pomyślał byś nie?

Ale nie.

Na drugi dzień. Dostaje email że mój zegarek jest nienaprawialny na ten moment bo mają problem z zdobyciem części. Ale skontaktują się ze mną w ciągu 5 dni i coś zaproponują. I tu przechodzimy do meritum. Na 5 dzień dostaje email że w zamian proponują mi Galaxy Watch 4. I jeśli odpowiada mi ta oferta to mam odpisać a jak nie to będzie trzeba poczekać na naprawę. Niewiele myśląc zgodziłem się na ofertę. Wydaje mi się uczciwa w opór. Po 7 dniach dostałem info że zegarek czeka na mnie w punkcie Samsunga i tylko muszę obebrac. Od wczoraj go mam na ręce.
I tak jak doświadczenie z serwisem Aplle gdzie stwierdzono że nie są w stanie naprawić mojego iPod touch i zaproponują mi Rabat na nowy sprzęt nie oceniam zbyt pozytywnie. Tak Samsung stanął na wysokości zadania a jak dla mnie osobiście to #!$%@?ł system i puki co raczej z tą marką rozstawać się nie zamierzam. #samsung4life. #smartwatch #zegarki #niewiemjaktootagowac #takaprawda #takbylo #obslugaklienta #serwis
  • 8
  • Odpowiedz
@jndr00: IPod jakikolwiek wyszedł dawno ze sprzedaży a tym bardziej z gwarancji, to co mieli Ci iPada dać jako zadość uczynienie czy zapłacić cala sumę za niego?
Nowszego nie maja w ofercie, wsparcie tez jest już tylko częściowe.
  • Odpowiedz
@jndr00: pracuję na serwisie laptopów w tym kraju i odrzucamy gwarancję tylko jeśli są ślady zalania, a i to zależy od nas, bo możemy naprawić jeśli chcemy także po zalaniu. Nawet jeśli klient wyśle w 100% sprawny komputer to "musimy" wymienić SSD albo coś innego, żeby klient był zadowolony, że coś zrobiliśmy. Ja na ogół wymieniam baterię na nową w takim przypadku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz