@Mineciarz69: siatka wyszukiwania, obiekty mlodziezowe, "prestiz" kraju, ale ten podobno jest dynamiczny i uzalezniony od sukcesow danego kraju no i szczescie. Jeszcze budzet na juniorow.
@Mineciarz69: ciezko powiedziec tak naprawde, ale im wyzszy poziom tego wszystkiego tym wieksza szansa na wygenerowanie kozaka. Jeszcze sciagnij dobrego koordynatora pionu z dobra osobowoscia np "zadny sukcesu". Nie ma czegos takiego, ze to odpowiada za to. Wszystko to sie przeklada na poziom generowanych u Ciebie juniorow.
@Mineciarz69: Youth Rating i Game Importance generują pulę juniorów określonej jakości dla całego kraju. Następnie kluby draftują juniorów na podstawie Wyszukiwania juniorów. W przypadku remisu (1-20) reputacja decyduje kto jest wyżej w kolejce. Oczywiście jest w tym element RNG. Gra następnie modyfikuje CA/PA zdraftowanych juniorów za pomocą Obiektów Szkoleniowych i Szkolenia Młodzieży (w równym stopniu). Juniorzy pojawiają się w grze i odtąd Baza treningowa wraz z innymi rzeczami (osobowość, trenerzy, doświadczenie)
@Mineciarz69: Tak. Można je sprawdzić w oficjalnym edytorze pre-game przynajmniej. W kontekście szkolenia juniorów nie ma sensu za bardzo zawracać sobie nimi głowy, bo nie masz kompletnie na nie wpływu i dotyczą i tak całego kraju. Youth Rating w tym roku został niby przekształcony ze stałej wartości w dynamiczną, ale jest to tak niewielka i długoterminowa zmiana, że różnic praktycznie nie ma.
Jeżeli grasz klubem z niższych lig to ekstremalnie ważna
@lohmeyer: Każdy z tych elementów ma staty 1-20, ale po prostu ma też przypisane różne słowne nazwy, żeby nie było czystej liczby jak przy poziomie szkolenia młodzieży?
#fm #footballmanager #fm22 #gry #pcmasterrace
Jeszcze budzet na juniorow.
Jeżeli grasz klubem z niższych lig to ekstremalnie ważna