Wpis z mikrobloga

@78702318667314: tylko z tym dyr tramw mam jakieś domniemania że to dywizja albo dyrekcja tramwajowa ale na pewno nie

chciałbym bardzo wiedzieć, bo tego typu dokumentów o metrze przedwojennym można policzyć na palcach jednej ręki, niemalże wszystkie przedpadły podczas powstania warszawskiego
  • Odpowiedz
@czegotosienierobidlanagichfotek: korzystam również z tego artykułu, strona z przypisów już nie istnieje więc może archive.org pójdzie

i ten wpis gdzieś umknął bo nigdzie tego nie widzę XD

mój problem polega na tym że często wariant czarny pokrywa się z wariantem czerwonym + według tej mapy, linia płn-płd miała biec od placu Wilsona, a jedyne co tam jest to kropeczki zaznaczone jako "trasa alternatywna", także już sam nie wiem

wiem
  • Odpowiedz
@Brajanusz_hejterowy: to jest chyba najbardziej prawdopodobne

choć jeszcze trochę myślę, to mi się wydaję że to są warianty wysunięte przez dyrekcję tramwajów i dział regionalny PKP

to chyba najbardziej ma sens, ale nadal trochę mam
  • Odpowiedz
@czegotosienierobidlanagichfotek: jest zarchiwizowane, ale kompletnie nie chce się odpalić, bo strona prowadzi do PDF który nie odpala się więc dupa

Dział Regulacji i Pomiarów też się jakoś trzyma i również sens ma ale…

„ W 1930 roku Ministerstwo Komunikacji zatwierdziło projekt połączenia Dworca Głównego (zniszczonego następnie podczas II wojny światowej) z Metropolitanem i zaprojektowano przejście metra pod budowanym tunelem średnicowym PKP. Prace te nadzorował inż. Józef Lenartowicz.”

choć mapa jest
  • Odpowiedz