Wpis z mikrobloga

Witam, mam mały kłopot ze sklepem internetowym @OleOlePL, zakupiłem jakiś czas temu odkurzacz, okazało się że nie do końca spełnia moje oczekiwania, gdyż brakowało funkcji wirtualnej ściany (tzn brak możliwości skonfigurowania tego przez apkę, teoretycznie funkcja ta istniała po zakupieniu dodatkowego urządzenia, natomiast w opisie aukcji nie było to doprecyzowane, więc w moim mniemaniu towar niezgodny z opisem, ale już o to się nie kłóciłem), więc postanowiłem go zwrócić, zakup na FVAT, więc było ryzyko, że zwrotu nie przyjmą.
Nie mniej jednak zwrot został przyjęty, odesłałem przedmiot, wystawili mi fakturę korygującą, mija już 4 tydzień a nie mam ani kasy, ani odkurzacza.
Na #allegro zero odpowiedzi z ich strony, na infolinii nic nie wiedzą, poza tym że nie wysłali kasy i nie muszą, bo zakup na firmę xD Ogólnie odniosłem wrażenie, że albo na infolinii siedzi jakiś kretyn, albo gościu mnie trollował (choć jedno nie wyklucza drugiego).
Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czuję się bezsilny...

#pytanie #poradyprawne #poradaprawna #zakupy #zakupyonline #januszeprawa
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Setral: Rozumiem, dzięki.
Bo pomimo tego, że teoretycznie mają prawo mi tego zwrotu nie uznać, wystawienie faktury korygującej w świetle prawa jest jednoznaczne z przyjęciem zwrotu i odwrotu już nie ma?
  • Odpowiedz
@2020:

chyba że jednoosobowa i konsumencki zakup


no generalnie w praktyce tak jest, poproszono mnie też o oświadczenie o formie użytkowania przedmiotu i w nim tą informację zawarłem.
nie mniej jednak to, że nie muszą uznać mi tego zwrotu nie oznacza, że nie mogą mi go nie uznać, skoro wystawili fakturę korygującą to oznacza że zwrot uznali, we wcześniejszej dyskusji poprzez kontakt allegro też to stwierdzili, jedyne czego brakuje z
  • Odpowiedz