Wpis z mikrobloga

Jestem trochę #!$%@?... Gram na poziomie trudności Pro z wyłączonymi wspomaganiami, tylko skrzynia auto i markery hamowania. No i #!$%@? czasem przez 40 minut powtarzam jeden wyścig, żeby być pierwszy. Na tym poziomie przeciwnicy nie wybaczają błędów. Często nawet gorszy samochód wybieram bo go lubię lub mi się podoba. I tak tracę czas przez jakieś głupie ambicje. Nawet połowy kontenu nie mam ukończone przez to jeszcze, a gram po kilka godzin dziennie od 05.11.
Satysfakcja jest ale ulotna. To w ranked w FH4 zwycięstwo smakowało najlepiej, nawet na drugi dzień potem myślałem o wyścigu.
Kurła gdybym w do prawdziwego życia podchodził tak ambitnie... do kariery, pracy, nauki czy związków, a nie jakiejś gierki xD no #!$%@?...
#forzahorizon5 #forzahorizon4
  • 17
@Zorganizowany_chaos: Ja na przecietnym jak jade idealnie mam problem wygrać. Jak ktoś tu napisał.
Masz najlepsze auto, a i tak przeciwnicy jak z procy wylatują, przez co na starcie jesteś ostatni. Jak do połowy wyscigu wszystkich nie wyprzedzisz, to zapomnij o wygranej.
Załóżmy jesteś pierwszy, masz dużą przewage, a za chwile przeciwnicy ci na dupie siedzą. Dostają jakiegoś boostu z dupy i tyle. Jedziesz równo z przeciwnikiem,no nie ma szans go
@Zorganizowany_chaos: No podobnie robiłem w czwórce, w piątce te drivetary są jakieś #!$%@?. A i nie każdy wyścig ma takie zakręty.
Ogólnie w czwórce lepiej mi się jezdziło wyścigi.

Ale mimo że osiągnięcia działają średnio, to musze przyznać, że próbowałem na 100% czwórke zrobić, ale było to dziwne. Tutaj mamy jasne statystyki, no i listę osiągnięć, także wiadomo co i jak by te 100% zrobić. Wg. mnie lepsze są zadania typu
@Zorganizowany_chaos: No bez przesady. A bieg w górę, X bieg w dół i jedziesz. Szybko się przestawisz i zobaczysz ile traciłeś. Sam start wyścigu, proste, podjazdy czy zakręty na manualu robisz znacznie szybciej. Automat nie ogarnia za bardzo i czasem jak brakuje mocy to potrafi nie zrzucać biegu lub robi to w niewłaściwym momencie. W wolniejszych zakrętach można wyższym biegiem nieco zarzucić tyłem, za to w szybkich zakrętach można się wyratować
@Zorganizowany_chaos: dwa guziki więcej, oba pod kciukiem, ja się przyzwyczajałem 10 minut, a kontroli nad autem więcej zauważalnie, spróbuj sobie tak z pół godziny chociaż, no i ogarnij sobie albo temat tuningowania, albo gotowe presety, te standardowe są słabsze od tych co mają drivatary