@Colek: jak nie sprzedawałeś z konta firmowego to nic cię nie obowiązuje względem Allegro, kupujący musiałby udowodnić, że już w momencie zakupu przedmiot posiadał ukrytą wadę, która spowodowała uszkodzenie po 3 miesiącach
@Colek rękojmia to Twoja odpowiedzialność za przedmiot przed kupującym. Jeśli sprzedany przedmiot ma wadę fizyczną lub prawną, kupujący może domagać się od Ciebie naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Rękojmia obowiązuje przez dwa lata od daty zakupu. Możesz ją wyłączyć lub ograniczyć, jeśli podasz taką informację w treści swojego ogłoszenia. Rękojmia obowiązuje również prywatnych sprzedających. Reklamację powinieneś rozpatrzyć i uznać ją (wówczas zwrócić wpłatę) lub odrzucić (wtedy trzeba merytorycznie uargumentować
@allegro_pl: @incredible_innocent: @Dezynwoltura: @Niepogadam: skąd mam wiedzieć czy przedmiot był używany zgodnie z przeznaczeniem? Nie powinien kupujący wskazać ze produkt miał ukryta wadę? Sprzedałem nowy zasilacz z gwarancją producenta.
No sorki, ale teraz zostaje bez hajsu i zasilacza, straciłem 500zl. Zwracacie prowizję w takim przypadku? Na Allegro jest tylko opcja wyłączenia rękojmi dla przedsiębiorcy, a minimum można ustawić na 1 rok - nie widzę opcji wyłączenia.
Na Allegro nie pisałem nigdzie, że daję gwarancję na zasilacz ani że przyjmuję zwroty. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Komentarz usunięty przez autora
No sorki, ale teraz zostaje bez hajsu i zasilacza, straciłem 500zl. Zwracacie prowizję w takim przypadku? Na Allegro jest tylko opcja wyłączenia rękojmi dla przedsiębiorcy, a minimum można ustawić na 1 rok - nie widzę opcji wyłączenia.