Wpis z mikrobloga

#gta na #nintendoswitch

- niski zasięg renderowania (auta, gracze, trawa i inne takie pojawiają się kilka metrów przed tobą)
- fpsy trzyma w okolicach 30 ale potrafi czasem chrupnąć
- dziwny antyaliasing, czasem działa a czasem nie? Np. rowery pod niektórymi kątami są super wyraźne a pod innymi wyglądają jak zlepek pikseli

Fajnie że jest na switcha i da się w miarę grać. Zobaczymy jak to będzie dalej wyglądać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
M.....t - #gta na #nintendoswitch

- niski zasięg renderowania (auta, gracze, trawa...

źródło: comment_1636655584Rb5wVXzNg5kOVhZiTt2fx8.jpg

Pobierz
  • 18
@MtEverest: O kurde, to za palmami na drugim zrzucie to woda? XD Czy góra Chiliad jest widoczna z Los Santos? XD Bo takie coś ma miejsce na xbox. A jak leci się samolotem, to cała mapa świata jest tak widoczna, jakby wszystko było zaraz obok. Zero zachowania jakby takiego uczucia znacznej odległości.
@MtEverest: ja pierdziele, do tej pory aż tak nie hejtowałem tego wydania (fakt, że powinno to kosztować z 90zł maksymalnie - po 30zł za część jak na telefonach), ale te odbicia palm w wodzie mi zryły banie xD 5D jakieś XD