Wpis z mikrobloga

Jest już gameplay z GTA III. Widzieliście jakie gówno zblurowane, obszczane, obrzygane, osrane? Przypominam tylko, że to kosztuje 280zł i ma w zaleanych GTX 970, 16GB RAM i ryzena 5 2600 (6 rdzeni, 12 wątków) podczas gdy plusem trylogii było to, że działała nawet na ziemniaku z intel hd4000 mając 60fps.

Zobaczcie sobie model jazdy, system kolizji i wspominane przez rockstara "ulepszone zniszczenia pojazdów" XD

#pcmasterrace
#gry
#gtasa
#gta3
#gtavc
#gta
z1x2c3 - Jest już gameplay z GTA III. Widzieliście jakie gówno zblurowane, obszczane,...
  • 14
podczas gdy plusem trylogii było to, że działała nawet na ziemniaku z intel hd4000 mając 60fps.


@z1x2c3: przecież trylogia nie działała w 60 fpsach. xD w San Andreas było 25 fpsów. xD
To chyba miałeś 25fps jak włączyłeś sobie vsynca w grze. Wystarczy go wyłączyć w grze i włączyć w ustawieniach panelu twojej karty graficznej i jest stałe 60fps.


@z1x2c3: Na PC. Jak te tytuły debiutowały na PS2 - to GTA III na PS2 ciągało się się jakieś 20 fpsach, San Andres już może w 25fps'ach
@adi555000: Wystarczy zainstalować silent patcha odpowiedniego do każdej wersji i jest zero bugów. Zresztą tych bugów wcale nie było dużo i ograniczały się raptem do wolniejszej jazdy pojazdami i czasami ginęło się przeskakując przez niskie murki. Nawet bez silent patchów przechodziłem te gry w 60fps i jedyne co robiłem to włączałem ograniczenie do 30fps podczas wyścigów łudkami, nurkowania i misji gdzie trzeba się było wspinać po barierkach na statku.
Na PC. Jak te tytuły debiutowały na PS2 - to GTA III na PS2 ciągało się się jakieś 20 fpsach, San Andres już może w 25fps'ach


@magicznyfred: na PC San Andreas też jest w 25 fpsach. Od dawna były sposoby by zwiększyć klatkaż (tak jak OP opisuje, ostatnio to nawet proste), tyle że gra jest napisana na 25-30, powyżej się pieprzą jakieś rzeczy w silniku.

Teraz wreszcie jest szansa, by gra