Wpis z mikrobloga

Studiuję pedagogikę. Promotorka wywiera na mnie szybkie znalezienie tematu pracy.
Praca powinna być badawcza (no chyba, że jakoś zajebiście uargumentuję pracę opisową)

Doradźcie jakiś fajny pomysł na temat takiej pracy badawczej z pedagogiki.

Od razu informuję, żeby nie było że jak się wszystkim wydaje, że jak pedagogika to musi być związana wyłącznie z dziećmi - nie. Może być mocna powiązana z subdyscyplinami jak - socjologia, psychologia czy antropologia
np. Badanie nad tym "dlaczego baby marzą o chadzie murzynie na tinderze"
czy "Sposoby przeciwdziałania dyskryminacji w pracy"

  • 18
@rales: To pedagogika ogólna czy specjalnościowa? Najłatwiej byłoby Ci najpewniej oprzeć się na wybranej specjalności. Niemniej jeśli jest pełna dowolność, a chciałbyś zahaczyć o subdyscypliny, może „funkcjonowanie rodzeństwa osób z niepełnosprawnością” będzie niezłym, niestandardowym tematem? Albo nieco ogólniej, możesz przykładowo zająć się kwestią stereotypizacji płci czy problematyką opieki nad seniorami.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rales: zrób cokolwiek. I tak nikt tego nie będzie czytał, i tak zaliczysz, i tak do niczego ci się to nie przyda. Badania to będą ankiety, których nikt nie będzie chciał wypełniać i będziesz musiał preparować wyniki.
Pedagogika to chyba głównie granie na cymbałkach


@BoJaProszePaniMamTuPrimasorta: no i to jest właśnie stereotyp tych studiów.
"Granie cymbałkach" mają tylko osoby będace na specjalizacji wczesnoszkolno-przedszkolnej, ale pedagogika to o wiele większy obszar, nie zajmujący się wyłącznie dziećmi.
@rales: po prostu taki obrazek zapamiętałem z uczelnianych komentarzy. Raczej nie miałem później kontaktu z osobami związanymi konkretnie z pedagogiką.