Aktywne Wpisy
wykop +44
Dzień dobry, Wykop! (ツ)
1. Na Wasze profile powróciła pełna aktywność Waszego konta - w akcjach znajdziecie wpisy, komentarze do wpisów, komentarze do znalezisk oraz odpowiedzi do komentarzy w znaleziskach. Wiemy od Was, że bardzo zależało Wam na przywróceniu tych treści w profilach. Dajcie znać czy podoba Wam się ta wersja.
2. Niektórzy z Was już zauważyli, że dodaliśmy również ukrywanie (zwijanie) komentarzy osób z czarnej listy. Funkcjonalność działa zarówno w
1. Na Wasze profile powróciła pełna aktywność Waszego konta - w akcjach znajdziecie wpisy, komentarze do wpisów, komentarze do znalezisk oraz odpowiedzi do komentarzy w znaleziskach. Wiemy od Was, że bardzo zależało Wam na przywróceniu tych treści w profilach. Dajcie znać czy podoba Wam się ta wersja.
2. Niektórzy z Was już zauważyli, że dodaliśmy również ukrywanie (zwijanie) komentarzy osób z czarnej listy. Funkcjonalność działa zarówno w
luxkms78 +357
Osobiście uważam, że skoro już się tak upierają nad tym, żeby wynaleźć koło na nowo, to może faktycznie akurat tą sensowną innowację by zastosowali.
#izera
https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-samochody-elektryczne/samochodyelektryczne/news-izera-jednak-nie-bedzie-polskim-samochodem-moze-za-kilka-lat,nId,5619946
#samochody #samochodyelektryczne #motoryzacja
W ubiegłym roku wyszło mi około 35k km. I zastanawiam się nad autem elektrycznym, ale póki co trzyma mnie to, że mieszkam w bloku i musiałbym je ładować
Ładowanie na mieście/szybkich ładowarkach zabije kompletnie sens ekonomiczny oraz wygodę użytkowania tego auta. Szkoda kasy, i czasu.
@Crow7422: ładowanie nie jest
@motaboy: Renault już 10 lat temu miał taką koncepcje. Bardzo szybko to upadło najbardziej chyba z uwagi na niską popularność elektryków wtedy. Teraz mówi się o powrocie do tego pomysłu
@motaboy: bardzo fajny pomysł, szkoda że właściciele VAGów nie będą mogli z niego skorzystać, bo mają baterie zabudowane na stałe w podłodze xD
@bidzej: Tak sobie po prostu pomyślałem że właśnie europejscy producenci celują w ładowanie (a część nawet w baterie zamontowane w sposób który opisałeś).
Więc skoro już chcemy w Polsce wyważać otwarte drzwi, to mogli by do spółki z Orlenem, który idzie we wszystkie rządowe pomysły jak w dym, zbudować inną, znacznie wygodniejszą infrastrukturę.
@Stashqo: Co ty to opowiadasz.. Możemy od lat używać klasycznych, małych i ustandaryzowanych baterii, to moglibyśmy i dużych, jezdnych akumulatorów samochodowych.
Tak samo jak producenci konkurują produkując akumulatory rozruchowe do aut spalinowych, tak samo konkurowaliby producenci baterii jezdnych.
Wymyślasz przeszkody na siłę.
@Stashqo: Wchodzisz zupełnie niepotrzebnie zbyt głęboko w szczegóły techniczne. Dlaczego te baterie musiałyby być tak duże, tak ciężkie i tak samo wydajne jak te wbudowane i doładowywane?
@Stashqo: Ależ oczywiście! (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Dokładnie tak, jak w przypadku stacji benzynowych - ostały się w
Nio pokazało ofertę na Norwegię. Albo posiadasz baterię na własność albo swapujesz, ale wtedy musisz bulić comiesięczny abonament. Przejscie na posiadanie/abonament to konieczność kupna/sprzedaży baterii. Średnia oferta dla kogoś kto na co dzień ładuje w domu np. z paneli i chciałby baterie wymieniać jedynie 2-3x do roku jadąc na wakacje. No a może to przyszłość? Ja póki co pozostanę przy europejskiej motoryzacji. Wołaj za 5-10lat, zobaczymy kto miał rację
@Stashqo: To akurat dosyć specyficzny przypadek. Mój, jak napisałem wyżej jest póki co taki, że mieszkam w bloku i pod domem nie mam tego jak ładować, chyba że puszczę kabel 230V z okna. A akurat w centrum Krakowa auto elektryczne by mi się sprawdziło (korki, buspasy,