Wpis z mikrobloga

Czesc.
OSTRZEGAM wszystkich, którzy planują podpisać umowę z #vectra i liczą na cashback z #goodie . Dla mnie zwrot 150 był decydujący w podjęciu decyzji czy wiązać się z operatorem. Oczywiście wcześniej poczytałam jak postępuje goodie, ale postanowiłam zaryzykować i poprawnie wykonać zakup - adblock wyłączony, historia i ciasteczka usunięte, przejście na strone przez link, ścieżka nieprzerwana i wiecie co? 3 dni minęły i brak transakcji na koncie. Żeby było śmieszniej to jest problem ze zgłoszeniem reklamacji, ponieważ podpisanie umowy nie ma numeru zamówienia ani konkretnej kwoty sprzedaży (po wpisaniu 150zl - cashback maleje do kwoty 112zl). Z resztą z doświadczenia wiem jak wyglądają reklamacje - 100 % odrzucona. Jeśli automat zalicza to jakieś szanse są

Kontakt z Goodie beznadziejny - Pani standardowo wkleja szablon, że transakcja źle wykonana i w ogóle nie odpowiada na zadane pytania.

#goodie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Elac: nagralbys film jak to robisz i tak powiedzieliby Ci ze zle to zrobiles, albo kiedys wszedles z linka innego partnera i do niego jest przypisany cashback. Najlepsze ze w innych cashbackach zwroty dzialaja raczej bezproblemowo i to czasami np. na allegro/pyszne nawet jak klikniesz na komputerze dodaj do koszyka a skonczysz transakcje i płatność na telefonie.
Kwoty czesto sa nizsze, niz sobie przeliczylismy bo naliczaja od kwot netto. (chociaz
  • Odpowiedz
@Elac: ta sama historia u mnie. Skąd wziąłeś numer zamówienia do wpisania w reklamacji Goodie? W mailu z potwierdzeniem zamówienia nie mam żadnego numeru.
  • Odpowiedz
@1Artur: Nie ma w emailu. Po zakupie usługi, w podsumowaniu zamówienia pojawia się numer umowy, oraz po instalacji usługi dostaniesz od montera umowę z numerem. Nie licz na reklamacje. Jeśli automat nie zaliczył to już po ptokach. To są celowe działania ze strony #goodie
  • Odpowiedz
@Elac: póki co nie miałem większych problemów z goodie, większość transakcji wskakiwała z automatu (wzorcowo działa tam booking), a jedyna reklamacja którą zgłosiłem to słuchawki z oficjalnego sklepu Microsoftu - została zatwierdzona; w sumie mam już prawie 800 zł wypłaconego cashbacku i 100 zł oczekującego. Ale potwierdzam, że transakcja z Vectra do dziś nie wskoczyła.
  • Odpowiedz