Wpis z mikrobloga

Mirki wczoraj miałem jazdy wieczorem ponad 2 godziny. Tata dzwonił dzisiaj do instruktora i instruktor powiedział jak jeżdżę. Dobrze jeżdżę ale jakby prywatnie ale nie dobrze pod egzamin. Tata dzisiaj dzwonił do mnie. I mi powiedział ze jeszcze mam wziasc 3-5 godzin i 2 godziny jazdy przed samym egzaminem. Dzisiaj dopiero będę wieczorem się zapisywał. I tata tez mi powiedział ze mam czas do nowego roku aby zdać prawo jazdy inaczej mam szukać roboty jakieś i z racji ze mam #fobiaspoleczna boje się pracować. U kogoś. Tata mi tez zaproponował ze jak nie chce pracować. To mnie weźmie do pracy za granicę. Jako pomocnik przy zakładaniu klimatyzacji na jachtach i (czegoś tam jeszcze na chyba budowlanka nwm nie znam się) Co 2 tygodnie zjeżdża do polski na weekend. I tez + bo bym „zarabial więcej niż tutaj w Polsce średnia krajowa. Ma własna firmę także nikt na mnie obcy krzyczał nie będzie jak już to tata. Obecnie pracuje w Holandii. Ale tez możliwe ze będzie robota w Szwajcarii. Jak wyglada tam sprawa z Szwajcaria ? Jakiś paszport się wyrabia? I teraz tak bo ja nie jestem zaszczepiony i nie zamierzam jak wyglada. Tam w Holandii czy w Szwajcarii sprawa z Covidem ? Dodam ze w Holandii kwatera jest kilometr od Centrum Utrechtu. Wieczorem będę mógł pozwiedzać. A w Szwajcarii to mi mówił ze mieli kwaterę w jakimś małym miasteczku. Jak wyglada sprawa z językami. Po Angielsku się dogadam w Holandii czy w Szwajcarii. ? I jeszcze damy na to ze w weekend idę sobie do miasta na piwo np. Jak są tam traktowani Polacy? W oby krajach. Mili są ludzie? Lepsi niż w Polsce ? Co o tym myślicie. ? Według mnie chyba spoko bo tak to ciagle w domu siedzę i użalam się nad tym prawkiem. No i jeszcze mama mnie zapisała do psychiatry tym razem do innego miasta. 15 Listopada wizyta. #przegryw #kiciochpyta #szwajcaria #koronawirus #holandia #utrecht #budownictwo #pracbaza #emigracja
Pobierz M.....2 - Mirki wczoraj miałem jazdy wieczorem ponad 2 godziny. Tata dzwonił dzisiaj ...