Wpis z mikrobloga

@Polczlowiekpolzakolak: widzę że kolega motozy desery.
Ani to na asfalt ani to w teren do szybkiej jazdy. Mają zbyt mało agresywny boczny grzebień przez co n mokrym się potrafią ślizgać w zakręcie albo gwałtownie wpadać w koleinę gdy jest mokro. Natomiast na piach się nadają. Tanie i sprawdzające się w terenie opony na tył to mitas c02 . Natomiast na asfalcie trzeba uważać szczególnie na mokrym.
@mpetrumnigrum: wiem mniej więcej jak się kostka zachowuje, bo nie miałem motocykla na czym innym niż kostka( ͡° ͜ʖ ͡°) szukam opony uniwersalnej, najlepiej taniej w miarę, chociaż z drugiej strony, to ja dopiero trzecia oponę będę zakładał na tył odkąd go mam. Więc wymieniam baaarfzo rzadko. Teraz to asfaltu nie widuje, tyle co.do lasu dojechać.
@Polczlowiekpolzakolak: motoz to się świetnie zachowuje na asfalcie w porównaniu do c02. Ale jeżeli prawie cię niema na asfalcie to zakładaj jako następną c02 zobaczysz różnicę szczególnie przy wchodzeniu w ostre zakręty na trawersach i na mokrym podłożu. W teren zdecydowanie lepsze niż motozy. Ciśnienie 1,6bar i nie większe chyba że będziesz tylko po miękkim jeździł bo inaczej kostka zacznie pękać.