@Polczlowiekpolzakolak: Nie no klocki spoko, wydałeś pieniądze, masz prawo zjeździć do blachy. Z resztą, kto hamuje ten przegrywa. Ale kostka w nienagannym stanie to nie tylko przyjemność, to przede wszystkim obowiązek. Obowiązek wobec ojczyzny, ściółki leśnej i hejkerów.( ͡°͜ʖ͡°)
@Mekki: no wlasni dlatego wrzucam, bo daaawno nie jeździłem, więc banan na mordzie jest spory. A się tak przyglądam temu zdjęciu i aż dziurę w blasze już rwie tarcza( ͡°ʖ̯͡°) klocki mam, jutro się może za to wezmę.
@Podstarzaly_Mandalorianin: @Mekki: swoją drogą to polecacie jakąś oponę na tył? 110/100 18? Albo kompletu poszukam, bo przód to od nowości chyba jest. Czy może założyć inny rozmiar? Ale taki chyba był oryginalnie. Mam jakąś oponę fabrycznie nowa, ale na obręcz 19( ͡°ʖ̯͡°)
@Polczlowiekpolzakolak: Teraz mam z tyłu michelina cross competition s12xc, ale mi nie pasuje i następny będzie znowu mitas ef-07 z paskiem zależnym od humoru, ale raczej zielonym. Przód mitas c-19.
@Polczlowiekpolzakolak: widzę że kolega motozy desery. Ani to na asfalt ani to w teren do szybkiej jazdy. Mają zbyt mało agresywny boczny grzebień przez co n mokrym się potrafią ślizgać w zakręcie albo gwałtownie wpadać w koleinę gdy jest mokro. Natomiast na piach się nadają. Tanie i sprawdzające się w terenie opony na tył to mitas c02 . Natomiast na asfalcie trzeba uważać szczególnie na mokrym.
@mpetrumnigrum: wiem mniej więcej jak się kostka zachowuje, bo nie miałem motocykla na czym innym niż kostka( ͡°͜ʖ͡°) szukam opony uniwersalnej, najlepiej taniej w miarę, chociaż z drugiej strony, to ja dopiero trzecia oponę będę zakładał na tył odkąd go mam. Więc wymieniam baaarfzo rzadko. Teraz to asfaltu nie widuje, tyle co.do lasu dojechać.
@Polczlowiekpolzakolak: motoz to się świetnie zachowuje na asfalcie w porównaniu do c02. Ale jeżeli prawie cię niema na asfalcie to zakładaj jako następną c02 zobaczysz różnicę szczególnie przy wchodzeniu w ostre zakręty na trawersach i na mokrym podłożu. W teren zdecydowanie lepsze niż motozy. Ciśnienie 1,6bar i nie większe chyba że będziesz tylko po miękkim jeździł bo inaczej kostka zacznie pękać.
@mpetrumnigrum: dzisiaj zauważyłem, że z przodu nie ma ciśnienia w ogóle. Z tyłu też. Ale tył jest tak twardy, że się nawet nie ugina. Zobaczę te mitasy, jakoś nie miałem do nich przekonania.
@Crea: ja zauważyłem robiąc zdjęcie. Pamiętam, że kupowałem przód i tył, miałem wymienić, ale coś z tyłem posLo nie tak, czy czasu zabrakło i stał nieruszany z rok, czy więcej. Może dzisiaj się za to wezmę.
#motocykle
@Polczlowiekpolzakolak: za słabo orane było ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ani to na asfalt ani to w teren do szybkiej jazdy. Mają zbyt mało agresywny boczny grzebień przez co n mokrym się potrafią ślizgać w zakręcie albo gwałtownie wpadać w koleinę gdy jest mokro. Natomiast na piach się nadają. Tanie i sprawdzające się w terenie opony na tył to mitas c02 . Natomiast na asfalcie trzeba uważać szczególnie na mokrym.