Wpis z mikrobloga

#citibank #banki #oszukujo #zalesie #kredyt #lidl #bankobranie #bankowosc

Mirki, jaka akcja. Dałem się zrobić jak dziecko :D

W Citibanku była promocja na kredytówkę - za założenie i aktywność (transakcje bezgotówkowe o łącznej wartości min. 300 zł co miesiąc) mieli dać w sumie 600 zł do Lidla. Myślę sobie:

- Spoko - w sumie bez różnicy, czy płacę debetówką, czy kredytówką, byle żonie karty nie dawać i będzie git.


Przyszła karta ze sporym limitem #programista3k. Piękna, niebieska - aktywowałem ją elegancko i kupiłem sobie kajzerki w blaszaku, potwierdzając pierwszą transakcję pinem. Działa. Następnie jeszcze raz odpaliłem regulamin promocji, żeby mieć pewność, że czegoś nie przeoczę i za te pół roku kupię sobie 200 kg ryżu w Lidlu (nauczony doświadczeniem, bo brałem udział w czymś podobnym, ale ze zwykłą kartą i tam trzeba było jedną płatność w miesiącu zrobić BLIKiem).

Był kruczek. Ale inny.

Otóż kartę należało aktywować w aplikacji mobilnej. xD AKTYWOWAĆ.
Więc aktywacja w aplikacji internetowej zaprzepaściła wszystko.
Oczywiście tak kluczowa informacja była zakopana w regulaminie, nieeksponowana na stronie promocji.
Na szczęście nigdzie nie było informacji, że to musi być pierwsza aktywacja karty.
Więc napisałem do konsultanta prośbę, aby zdezaktywował tę kartę, to sobie ją jeszcze raz aktywuję w aplikacji mobilnej.

*Odpowiedź:

dezaktywacja karty nie jest możliwa.


Czyżby? Jest możliwa. Oczywiście, że jest, bo nikt mnie nie zmusi do zadawania się z cwaniakami, co to łapią na promocje i liczą na to, że klient się wyglebi. Chcecie podbić statystyki przed sprzedażą pionu detalicznego? No to ja wam statystyk nie podbiję.

Straciłem tylko godzinę na słuchanie dyrdymałów konsultanta, żeby wziąć KAJZERKI NA DOGODNE RATY RRSO 11%. xD
Nie powtarzajcie moich błędów, czytajcie regulaminy. Teraz znowu muszę brać nadgodziny jako programista logo komeniusz, bo na ryż się samo nie zarobi ;/
CzerwonyjakWIG20 - #citibank #banki #oszukujo #zalesie #kredyt #lidl #bankobranie #ba...

źródło: comment_163303942178ycCaBzsP4qFbzhBLK8Rq.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@Czerwony_jak_WIG20: w dyskusje z konsultantami generalnie nie warto się wdawać (dotyczy ogólnie banków). Będą się trzymać literalnie zapisów z regulaminu (czemu nie ma się co dziwić). Złóż reklamację - napisz, że wszystkie warunki spełnione, poza jednym nieodwracalnym (aktywacją w aplikacji). Z sygnałów jakie otrzymywałem od Czytelników bloga w podobnej sytuacji (bo ten wymóg był już w wielu promocjach), takie reklamacje były rozpatrywane pozytywnie.

  • Odpowiedz
@Czerwony_jak_WIG20: Tak jak pisze @Bankobranie składaj reklamację do bólu bo jeżeli chodzi o ten warunek aktywacji to często bank przymykał na to oko i wyciągał rękę w stronę klienta. Może trafisz w końcu na bardziej sensownego konsultanta. A na przyszłość radzimy jednak czytać regulamin (to biblia w promocjach!) i sugerujemy śledzenie stron zajmujących się takimi promkami na co dzień :) Zapraszamy do nas => https://zarabiajnabankach.pl/
  • Odpowiedz