Wpis z mikrobloga

#grafika3d #t55wip3d #tworczoscwlasna

Koniec, przynajmniej jeśli chodzi o modelowanie. Łącznie 4138 elementów z czego 1083 to śruby.
Trzy miesiące pracy, 27.1 milionów poly, finalny plik waży 359MB
UVki i textury zrobię może kiedyś, pewnie nigdy :D
Następny tak skomplikowany model zrobię nie prędzej jak za 10 lat, na teraz mam dość modelowania :)
Pobierz
źródło: comment_1632941154OSm3Pr5EzdUTO1PKyrHtBz.jpg
  • 9
@Pan_Kielonek: widzę, że jesteś dumny ze swojego projektu ale może wyjaśnisz z czego? Z tego że użyłeś 5 milionów poly do zrobienia wieżyczki? Przerost formy nad treścią. Ale przed kolegami będziesz szpanował jakich to ty (specjalnie z małej litery) dokładnych modeli nie robisz. Może byś lepiej wykorzystał czas i zrobił poradnik na youtube jak zainstalować blendera.

@MlekozMonkom: ZBrush wiadomo, musi ważyć, ten czołg też do ZB wciągnę kiedyś żeby porządne wgniotki i zadrapania porobić. Ale to był projekcik for fun, powrót do korzeni i jednocześnie pokazał mi, że już nie lubię modelować. Zawodowo robię FX'y i robienie wybuchów czy destrukcji daje mi zdecydowanie więcej satysfakcji niż modelowanie. Ten czołg powstał od początku z myślą o symulacji. Teraz poleci do Houdiniego żeby zaczął jeździć i strzelać. W planach