Wpis z mikrobloga

X-kom zrobił mnie w jajco, zamówiłem u nich 13 pro max dosłownie 2/3 min po rozpoczęciu przedsprzedaży. Najpierw dostałem wiadomość, że w połowie października odbiór, więc napisałem to x-komu, żeby anulować zamówienie, bo nie chce mi się czekać do 18 października, konsultant odpisał mi, że nie ma co się martwić, bo daty są tylko orientacyjnie podane i zamówienie na pewno dotrze wcześniej, powiedziano mi też, że jestem w kolejce w pierwszej piątce, więc stwierdziłem, że im zaufam. Do dzisiaj żadnych wiadomości nie mam, byłem u nich w salonie, pisałem wiadomości, jedyna odpowiedź, jaką dostałem to, że nie wiedzą, kiedy będą mieli i że jak będzie to będzie. Szkoda, bo teraz już nigdzie nie dostępne, jedyne co mi pozostało, to czekać przynajmniej aż gdziekolwiek pojawi się jakaś sztuka. Niby nic się nie stało, ale jednak niesmak pozostał ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#iphone #apple
  • 15
  • Odpowiedz
@PiersiowkaPelnaZiol: Gdybym wcześniej wiedział że tak będzie to zamówił bym na stronie apple albo na przykład w MediaMarkt bo z tego co mi wiadomo tam nie było żadnych problemów, zresztą w MediaMarkt były wolne sztuki stacjonarnie w dzień premiery. No mam nauczkę na przyszłość, najbardziej szkoda zmrożonych pieniędzy.
  • Odpowiedz
@adamuspz11: U mnie odwrotna sytuacja. Też miałem na połowę października, w piątek napisałem do nich czy otrzymam w najbliższych dniach i napisali mi że do mojego zamówienia nie jest przypisany żaden egzemplarz. W sobotę rano dostałem SMS że zamówienie czeka na mnie w salonie, co mnie mocno zdziwiło bo przecież dzień wcześniej pisali że nie ma szans.
Wygląda mi na to że mają jakiś bałagan w zamówieniach.
Napisz do nich
  • Odpowiedz
@adamuspz11: Same here, wiem co czujesz zamówiłem dwie sztuki (13 pro i 13 pro max) w x-kom tylko dlatego, że wcześniej robiłem już u nich zakupy, nigdy nie miałem żadnych problemów, no i miałem już konto z danymi do faktury. Zamówiłem około 14:20 w dzień jak została uruchomiona przedsprzedaż, też informacja, że będzie dostępny w połowie października, potem pisałem do konsultanta na czacie, dostałem info, że jestem w pierwszej 30
  • Odpowiedz
@db95: Masz rację, na pro było największe zapotrzebowanie, tym bardziej mnie dziwi ta sytuacja, zapewne jest tak jak mówisz, maja bajzel w papierach ostry. Gratuluję że przynajmniej innym się udało
  • Odpowiedz
@adamuspz11: Możliwe że jutro będziesz mieć. Napisz z rana na ich czat i podpytaj który jesteś w kolejce oczekujących. W czwartek byłem 90/100 miejscem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PiersiowkaPelnaZiol: Co roku jest to samo. Co roku problemy z dostępnością. Co roku płacz, że „oszukali” i nie wiedza kiedy będą dostawy. No ale najważniejsze, że kupiło się szybciej niż sąsiad / kolega.
  • Odpowiedz
@db95: Właśnie pisałem do nich specjalnie w czwartek przed premierą żeby się upewnić i podobno byłem w pierwszej piątce, jutro jeszcze będę im truł dupę
  • Odpowiedz