Wpis z mikrobloga

Mirki, mam problem z reklamacją orbitreka. Zamówiłem orbitreka z transportem, wniesieniem i montażem. Po kilku dniach zaczął skrzypić tak mocno, że zapomnij o treningu wcześnie rano albo późnym wieczorem, bo sąsiadów pobudzisz. Reklamowałam go na podstawie gwarancji, którą wykupiłem na 3 lata, ale obsługa sklepu najpierw mi kazała go samemu rozkręcać i spróbować WD40, ale ja im na to, że ja mam gwarancję i ją stracę jak się tego dotknę. To potem mi kazali to spakować do kartonu i się pytam jak mam kilkudziesięcio kilogramowego orbitreka wsadzić do kartonu xD. Ostatecznie stanęło na tym, że mam ogarnąć paletę i wtedy przyjedzie jakiś kurier. Wobec powyższego mam pytań parę:
1. Jest szansa na odzyskanie siana czy mogę o tym zapomnieć?
2. Kontakt z rzecznikiem praw konsumenta pomoże cokolwiek?
3. Jeśli na dwa powyższe odp. brzmi nie to co pozostaje mi zrobić?

PS. Tak, chodzi o morele. INB4 od nich się nie kupuje, teraz już wiem. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#morele #orbitrek #reklamacja #gwarancja #prawo #kurier
  • 4
@Makavlani: Dzień dobry. Czy problem z orbiterkiem się rozwiązał? Oczywiście jest szansa na odzyskanie "siana".
Z tego co piszesz skrzypienie jest wadą istotną, ponieważ uniemożliwia ci korzystanie z produktu zakupionego, a oczywiście wada za montaż/konfiguracje/ustawienia orbiterka odpowiada sprzedawca oczywiście jeśli skorzystasz z rękojmi. Użytkownik @swistak91: poniekąd wprowadza cię w błąd ewentualnie nie dopowiedział o możliwości rękojmi.
@Arriva: Nie rozwiązał się. Stanęło na tym, że mam sobie ogarnąć paletę i ofoliować sprzęt, a oni wtedy wyślą odpowiedniego kuriera. W jaki sposób skorzystać z tej rękojmi?