Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki. Dzisiaj w trasie po 200 km zaświeciły mi się dwie kontrolki na żółto (epc i ta od trakcji). Towarzyszył temu znaczny spadek mocy. Po zatrzymaniu się i przeczytaniu w necie, że można kontynuować jazdę (w celu dotarcia do warsztatu ;) ) zadecydowałem, że dojadę do domu, bo zostało mi 50 km. Dotarłem szczęśliwie ale po rozpakoeaniu się zszedłem do auta i widzę, że palą się już 3 kontrolki. Jako, że sobota późne popołudnie, więc do warsztatu dopiero w poniedziałek może ktoś z Was domyśla się o co moze chodzić?

Wiedza na tematy sprzętowe/silnikowe bliska zeru.

Golf VI 1.2 TSI 2012 r.

#samochody
źródło: comment_1630159367lWebJK793oG8Cef451lQ1p.jpg
  • 3
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kosakow: zdaje się, że przy większości usterek zgłaszanych przez check engine z automatu wyłączają się systemy bezpieczeństwa: np. kontrola trakcji. Nie sugerował bym się tymi dwoma dodatkowymi przy diagnozowaniu usterki.